Alenka Jančar je del oglaševalske stroke že vrsto let. Svojo poklicno pot gradi predvsem v storitvenih industrijah. S svojim delom je močno vpeta v upravljanje blagovne znamke, izvedbo tržnega komuniciranja, odlično pozna slovensko oglaševalsko okolje in načela delovanja.
V Zavarovalnici Triglav v službi za trženjsko komuniciranje vodi oddelek upravljanja blagovne znamke, kjer že dobrih 10 let z ekipo upravlja eno najstarejših in hkrati zaupanja vrednih blagovnih znamk v Sloveniji. V zavarovalništvo je prestopila iz telekomunikacij, ko je v podjetju Telekom Slovenija vodila trženjsko komuniciranje za mobilno plačevanje Moneta in mobilni marketing, rešitve M-vrat. Svojo kariero je začela z vodenjem marketinga pri največjem posredniku študentskih del e-Študentski Servis.
Pri blagovnih znamkah jo privlači predvsem kreativnost, ki je prisotna pri snovanju njene identitete, in hkrati izziv, da znamka doseže svoj vpliv, zaupanje, priljubljenost in moč. V vsakdanjem življenju jo navdušuje estetska dovršenost, film, literatura in razsežnost umetne inteligence, ki civilizaciji prinaša vedno nove dimenzije.