Kreativni natečaj: Misija šport

Tekmovanje za mlade je zagotovo neprecenljiva priložnost, da tisti pravi talenti zasijete v vsej svoji veličini. Tekmovanje prinaša neprecenljivo izkušnjo – mednarodno prakso v Amsterdamu. Res je, zmagovalec, ki bo predstavil najboljšo idejo, bo za dva tedna odpotoval na Nizozemsko, v Amsterdam, kjer bo v eni najbolj uspešnih digitalnih agencij Dept opravil mednarodno prakso.

Tekmovalci brez skrbi, da bo doživetje resnično neprecenljivo in predvsem brez stresa, bo poskrbel Mastercard, ki bo kril stroške potovanja, bivanja v Amsterdamu, pa še žepnino vam bo nakazal!​

 

OPIS NAGRADE

Mastercard bo kot naročnik in izvajalec tekmovanja skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico zmagovalcu/ki omogočil 2-tedensko mednarodno prakso v Amsterdamu, v agenciji Dept, ki jo bo lahko opravil v času med 1. aprilom 2022 in 31. majem 2022 (v dogovoru z agencijo).

In ne samo to, Mastercard bo poskrbel za kritje stroškov prevoza in bivanja v Amsterdamu, povrh vsega pa bo zmagovalcu/ki za lažje preživetje, na račun nakazal tudi žepnino v višini  500,00 EUR na predplačniško kartico Mastercard.

Spoznajte agencijo Dept

Dept Agency je nizozemska digitalna agencija, ki združuje ustvarjalnost, tehnologijo in podatke. Vodilnim svetovnim blagovnim znamkam pomagajo pri gradnji in pospeševanju digitalnih izdelkov, storitev in kampanj. Ekipa šteje več kot 1.750 ljudi v kar 13 državah po Evropi in Ameriki. Ponosni so da delajo za vrhunske blagovne znamke, kot so Samsung, Bose, Formula E, Bugaboo, Indigo Ag, Triumph Motorcycles, Netflix in druge. Za več informacij obiščite: www.deptagency.com

KDO SE LAHKO PRIJAVI?

  • Prijavijo se lahko posamezniki stari med 19 in 28 let.
  • Prijava na tekmovanje je odprta za vse mlade z izkušnjami ali brez.
  • Vsak tekmovalec se lahko prijavi sam le z eno prijavo (ta vključuje eno idejo/rešitev oziroma).
  • Prijave v paru ali skupini niso možne.
  • Od tekmovalcev se zahteva aktivno znanje angleškega jezika in obvladovanje ustrezne programske opreme za pripravo rešitev.

PRIJAVA JE BREZPLAČNA!

Prijavnine na tekmovanje, ki ga organizira podjetje Mastercard v sodelovanju s Slovensko oglaševalsko zbornico, ni.

ŽIRIJA

Žirijo tekmovanja sestavljajo:

  • Predsednik/ca žirije: Aleš Petejan, Head of Marketing, Slovenia
  • Jeanette Liendo, Senior Vice Preseident, Marketing Europe
  • Marc Guimar, Vice President, Consumer Marketing
  • Marta Zycinska, Vice President, CEE
  • Tomaš Doležal, Head of Marketing, Czech&Slovakia
  • Amelia Bloundele, director, consumer marketing  

 

Za koordinacijo žirije skrbi koordinator, imenovan s strani organizatorja, tj. Mastercard, ki nima glasu v žiriji, skrbi pa za pravilen postopek izbire, spoštovanje pravilnika žiriranja in časovnico žiriranja.

Žirija bo na podlagi oddanih prijav / rešitev izbrala 3 finaliste, ki se bodo brezplačno udeležili jubilejnega 30. SOF-a, zmagovalec pa bo razglašen na 30. SOF in sicer v četrtek, 9. 9. 2021.

ČASOVNICA TEKMOVANJA

Tekmovanje bo potekalo od 10. junija 2021 do vključno 8. avgusta 2021.

Razglasitev zmagovalne ideje bo potekala na jubilejnem 30. SOF in sicer v četrtek, 9. septembra, v sklopu večernega programa.

ODDAJA MATERIALOV

V spletni sistem https://mastercard.sof.si/ se bodo oddala dela / ideje v obliki .pdf dokumenta s pojasnitvijo vpogleda in predstavitvijo idej.

Zaradi razumevanja in ocenjevanja del mednarodne žirije morajo biti materiali oddani v slovenskem in angleškem jeziku.

PRAVILA SODELOVANJA

  • Vsaka ustvarjalna ideja predstavlja eno delo.
  • Dela, predložena za tekmovanje, se ne vračajo.
  • Proti žiriji ni mogoče sprožiti pravnih postopkov.
  • Mednarodne prakse ter stroškov povezanih z prevozom in bivanjem, podarjenih v obliki nagrade, ni mogoče izplačati v gotovini.
  • Avtor z oddajo dela izjavlja, da njegovo delo pred tem še ni bilo objavljeno in da je lastnik avtorskih pravic. Udeleženci nosijo izključno odgovornost za kakovost in lastništvo avtorskih pravic za dela. Udeleženci organizatorja festivala oprostijo vseh obveznosti do vseh tretjih oseb.
  • Avtorji se strinjajo, da se predložena dela objavijo na spletni strani www.sof.si in uporabijo v sporočilih za javnost.
  • Mastercard pridobi neizključno avtorsko pravico do uporabe najboljših treh del (zmagovalnega dela ter drugo in tretje uvrščeno delo). Avtorske pravice veljajo brez geografskih omejitev za celotno trajanje avtorskih pravic in vključujejo pravico do prilagajanja.
  • Avtorske pravice nenagrajenih del ostanejo avtorjem.
  • Če se naročnik odloči za uporabo nezmagovalnega dela, se naročnik sam dogovori s prijaviteljem za odkup avtorskih pravic.
  • Udeleženec pooblašča organizatorja tekmovanja Mastercard in organizatorja festivala SOF Slovensko oglaševalsko zbornico za brezplačno prikazovanje ali objavljanje.
  • V primeru, da zmagovalec zaradi bolezni ne bi mogel opraviti prakse v časovnem obdobju, ki je definirano v razpisnih pogojih, mora priložiti zdravniško potrdilo ali bo prakso opravil v drugem terminu (kdaj) je odvisno agencije, ki nudi prakso.
  • V primeru novega vala epidemije, se bo termin redefiniral čas opravljanja prakse glede na epidemiološko sliko in možnostjo mednarodnih potovanj.
  • Zmagovalca/ko bo SOZ povezala z agencijo Dept (kjer bo opravljal prakso), da se bo lahko neposredno dogovoril/a za čas opravljanja prakse, a najkasneje mora biti datum definiran do 1. februarja 2022, zaradi nakupa letalske vozovnice in rezervacije prenočišča.

Zmagovalec/ka mora seznaniti organizatorje tekmovanja, kot sledi:

  • Mastercard: [email protected]
  • SOZ: [email protected]
  • SOF: [email protected]
  • Udeleženci morajo natančno upoštevati pravila sodelovanja. Z izpolnitvijo in predložitvijo prijavnice se šteje, da udeleženec v celoti sprejema pogoje tekmovanja. Neupoštevanje katerega koli pravila za prijavo pomeni samodejno diskvalifikacijo prijavljenega dela.

 

VSEBINSKA IZHODIŠČA IN NAVODILA ZA PRIPRAVO TER ODDAJO DEL (BRIF):

TEMA

Strast do športa  (A Passion for Sport)

IZZIV

Posameznike vzpodbuditi, da pričnejo s športno aktivnostjo (aktivnim življenjem) in odkriti način, kako to aktivnost pretvoriti v podporo mladim športnikom.

IZHODIŠČE

Številne raziskave in druga opažanja kažejo, da ima redna fizična aktivnost več pozitivnih vplivov. Izvajamo jo lahko zaradi različnih razlogov, ki vključujejo okrepitev mišic in kardiovaskularnega sistema, izboljšanje atletskih spretnosti in izgubo oziroma vzdrževanje  telesne teže. Redna telesna dejavnost je eden najpomembnejših dejavnikov za ohranjanje zdravja in preprečevanja bolezni, saj se ugodni učinki redne telesne dejavnosti kažejo tako na telesnem kot tudi duševnem počutju.

Mastercard svojo komunikacijo gradi na tako imenovanih področjih strasti in po raziskavah, ki jih je izvedel v Sloveniji, je šport ena izmed najpomembnejših kategorij, skozi katero izvaja svoje letne komunikacijske aktivnosti. Na športnem področju je pokrovitelj številnih zvenečih mednarodnih kot tudi domačih dogodkov ter klubov (NK Maribor, NK Bravo, RK Celje, Planica) preko katerih ponuja številna ekskluzivna in neprecenljiva doživetja imetnikom kartice Mastercard.

Želimo vzpodbuditi širjenje ideje v socialnem okolju posameznika in tako začeti nekaj neprecenljivega.

Mastercard želi ustvariti iniciativo na področju športa/aktivnega življenjskega sloga, ki bo na eni strani spodbujala posameznika k aktivnemu življenju (Mastercard kot enabler), na drugi strani pa bo posameznik s svojimi dejanji lahko vračal okolju oziroma omogočil drugim ljudem/skupnosti bolj neprecenljivo življenje. (Npr. 10.000 korakov = 1 letna članarina za trening otroka).

S predlagano rešitvijo je potrebno odgovoriti na vprašanje zakaj je šport v Sloveniji neprecenljiv in povezuje generacije.

CILJNA SKUPINA

Ciljna skupina so vsi med 15 in 65 let.

KOMUNIKACIJSKI CILJI

  • Skozi komunikacijsko kampanjo Mastercard prikazati kot podpornika športa in družbeno odgovorno podjetje.
  • Komunikacijska rešitev mora vsebovati jasno izraženo vlogo blagovne znamke.
  • V komunikaciji lahko uporabite sponzorirane klube (lahko posameznike) ali dogodke.
  • Rešitev mora ponuditi jasno izražen način, kako telesno aktivnost posameznika pretvoriti v valuto, ki bo služila kot donacija.
  • Proslaviti strast do športa na edinstven in prepoznaven Mastercard (Priceless) način.
  • Povečajte prepoznavnost blagovne znamke in povezavo Priceless z Mastercard.

KOMUNIKACIJSKA ORODJA

Sodelujoči sami predlagajo komunikacijske kanale, rešitev pa mora uporabiti tudi nove, inovativne pristope na obstoječih ali novih digitalnih kanalih ter predstavljeno medijsko partnerstvo.

Obstoječi Mastercard kanali:

  • spletna stran Mastercard.si,
  • družbena omrežja (Facebook, Instagram).

TON KOMUNIKACIJE

Izbiro tona komunikacije prepuščamo vam, mora pa učinkovito nagovoriti in aktivirati ciljno skupino.

KAJ MORA VSEBOVATI PREDSTAVITEV REŠITVE?

Predstavitev rešitve mora biti napisala v slovenskem in angleškem jeziku in mora vsebovati:

  • ime in slogan projekta,
  • uvid na katerem rešitev temelji (do največ 250 besed), opis ideje (do največ 250 besed) in implementacije rešitve (do največ 250 besed).

KONTAKT ZA VEČ INFORMACIJ

Za vsebinsko pomoč pišite na naslov:  [email protected]

Za tehnično pomoč pišite na naslov: [email protected]