Tea Gobec se najbolje počuti v digitalnih vodah, ki jih je skozi leta izkušenj prepoznala kot svoje naravno okolje. Poslovno pot je začela na strani mednarodnega naročnika, kjer je pridobila 360-stopinjski pogled na marketinški teren. Zatem se je potopila v agencijski in svet, ki ji zadnjih 15 let nudi poligon za pridobivanje vpogledov in poznavanje posebnosti širokega spektra panog in znamk.
Zaradi razvoja iz direktorice projektov do strateginje in svetovalke dobro razume vse tri perspektive – izzive na strani naročnika, pričakovanja in izkušnjo potrošnika ter tudi ljudi, ki projekte ustvarjajo/mo. Zadnjih šest let deluje v vlogi komunikacijske strateginje v agenciji Innovatif, kjer skrbi za upravljanje blagovnih znamk in grajenje smiselnih digitalnih uporabniških izkušenj. Zdi se ji, da njeno vlogo najbolje opiše beseda ambasadorka, saj iskanje ravnovesja interesov in skrb za dobro vseh vpletenih (potrošnika, podjetja in znamke) prinaša najboljše rešitve z dolgoročnim učinkom.
Verjame, da vsi projekti, ki jih ustvarjamo, gradijo marketinško in kreativno pokrajino, zato nosimo skupno odgovornost za to, kako in kam gremo. To ji služi tudi kot pomembno vodilo pri vsebini predavanj ali kot kriterij, kadar je povabljena k žiriranju na drugih domačih in mednarodnih festivalih (Somborac, Diggit, Websi).