Miha Kocjančič

direktor digitalnih strategij, Media Publikum

Z oglaševalskim svetom se je prvič srečal leta 2009, ko je v takratnem Adlinku (kasneje Goldbach Audience, danes D'Agency) zasedel vlogo asistenta Google oglaševanja, v naslednjih letih pa je nato postal vodja Google in Facebook oglaševanja. Po prevzemu Adlinka s strani podjetja Goldbach v letu 2010 je prevzel nadzor nad razvojem, implementacijo, optimizacijo in odnosi z založniki za oglaševalsko mrežo Goldbach Audience v Sloveniji.

Po nekaj več kot 4 letih delovanja na Goldbachu, se je v letu 2014 pridružil ekipi Media Publikum. Najprej kot digitalni strateg, od leta 2018 pa kot direktor digitalnih strategij. S pridružitvijo večji oglaševalski agenciji, ki ima bolj raznovrsten nabor naročnikov, je pridobil možnost za nadaljnji razvoj širine kot tudi globine znanja in izkušenj na svoji karierni poti. Danes njegovo delo zajema predvsem strateško svetovanje naročnikom, implementacijo oglaševalskih tehnologij in razvoj novih produktov.