Klemen Šefer

kreativni direktor, Pristop

Kreativa in kriza imata več skupnega, kot se mogoče zdi. Kreativne rešitve so najbolj učinkovite, ko na presenetljiv, izstopajoč in zapomljiv način naslovijo resničen problem – kriza pa pospeši spremembe in nas prisili v izstop iz cone udobja.

Prav ta preplet kriz in kreative me spremlja (in navdihuje) vse od vstopa v svet oglaševanja 2008, ko se je gospodarska kriza zamajala ustaljene vzorce in odnose med naročniki in agencijami, digitalizacija, pametni telefoni in družbena omrežja pa so povsem spremenili oglaševalsko, medijsko in družbeno krajino.  

Spremembe, hiter tehnološki razvoj in ustvarjanje v vse kompleksnejših komunikacijskih ekosistemih so izoblikovale moj kreativni pristop. Po študiju komunikologije, smeri trženja in tržnega komuniciranja, sem izkušnje pridobival pod mentorstvom najvidnejših slovenskih kreativcev. V več kot 16 letih sem pri snovanju kreativnih konceptov ter pisanju scenarijev in besedil za TV, radijsko, zunanje in digitalno oglaševanje kot tekstopisec in kasneje kreativni direktor sodeloval pri odmevnih integriranih tržno-komunikacijskih kampanjah za največje slovenske in mednarodne naročnike, ki so bile nagrajene na festivalih Effie, SOF in Gold Quill.

Sodeloval sem z naročniki na področjih zavarovalništva (Zavarovalnica Triglav, Zavarovalnica Sava), telekomunikacij (Telekom Slovenije, A1 Slovenija), FMCG (Fructal, Mars, Leone, dm, Hofer), medijev (Planet TV), bančništva (NLB, NKBM), energetike (Petrol), farmacije (Bayer, Krka, GSK), avtomobilizma (Renault, Peugeot, Fiat). 

Kot član STP se veselim izziva in se obenem zavedam odgovornosti, ki jo prinaša sooblikovanje tekmovalnega programa, ki bo odgovarjal na nenehno spreminjajoče se družbeno in gospodarsko okolje ter skrbel za nadaljnji razvoj panoge, katere prihodnost mi veliko pomeni.