Presenetljiva cena dolgočasnosti (The Extraordinary Cost of Dull)*

15.05.2025 10:45 - Grando Portorož

Predavanje Adama Morgana bo odprlo debato o dolgočasnosti. Kljub vsem znanju o učinkovitem marketingu, ki smo ga osvojili v preteklih petnajstih letih, se še vedno soočamo z  neprijetno resnico, da velik procent oglaševanja in komunikacij ostajata nesprejemljivo povprečna ali celo dolgočasna.

Tekom predavanja bo Adam poskušal odgovoriti na pereča vprašanja kot denimo kako visoki so dejanski stroški dolgočasnega oglaševanja za našo blagovno znamko in za naše podjetje, zakaj toliko pametnih in dobronamernih ljudi ustvarja tako monotone in neatraktivne vsebine in kaj konkretno lahko storimo, da to spremenimo.

Na podlagi nove raziskave Petra Fielda in podatkovne banke IPA (Institute of Practitioners in Advertising), ki obsega zbirko podatkov System1 o preizkušenih oglasih ter drugih sodelavcev, ki preučujejo vpliv dolgočasja v celotnem marketinškem lijaku, nam bo predstavil način, s katerim so ocenili konkreten oglaševalski strošek dolgočasja, torej strošek tipične blagovne znamke.

Delil bo vpoglede, pridobljene preko intervjujev s strokovnjaki, ki znajo narediti dolgočasne teme zanimive in prihajajo tako iz sveta zabave, izobraževanja kot drugod. Predstavil nam bo izkušnje blagovnih znamk izzivalcev t.i. challengers (angleško), ki si preprosto ne morejo privoščiti, da bi bili dolgočasni. Za zaključek pa nam bo Adam zaupal še praktične, strateške rešitve, ki nam bodo pomagale, da resnično izstopamo in sodelujemo. Kot blagovne znamke, kot podjetja in kot posamezniki.

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.