Adam je avtor številnih svetovnih knjižnih uspešnic. Najbolj znana, ki je postala globalna senzacija, je knjiga "Eating the Big Fish", ki je popularizirala koncept manjših blagovnih znamk kot izzivalnih znamk. Skupaj s kasnejšimi knjižnimi uspešnicami "The Pirate Inside", "A Beautiful Constraint" in "Overthrow" je marketingarjem v neizprosni tekmi za vodilne pozicije na trgu ponudila smernice za spodbujanje uspeha s pristopom t.i. Challenger (op. Izzivalec). Njegovo svetovalno podjetje eatbigfish že leta spreminja konvencionalno razmišljanje in z učenjem miselnosti izzivalca pomaga naročnikom premagovati strateške težave, ki jih zaznajo pri njihovih blagovnih znamkah.
Adamov zadnji projekt "The Extraordinary Cost of Dull" odmeva po celem svetu , saj odpira debato o tem zakaj toliko pametnih in dobronamernih ljudi ustvarja tako dolgočasna sporočila in kaj bi morali storiti glede tega. S strokovnjaki za učinkovitost trženja, kot so Peter Field, dr. Karen Nelson-Field in Jon Evans se pri kvantificiranju stroškov povprečnosti v komunikacijah njegov podkast "Let’s Make This More Interesting " poglablja v različna področja. Skozi pogovore s strokovnjaki iz različnih sfer, kot na primer resničnostnih šovov, Hollywooda in celo ameriške izobraževalne otroške televizijske serije "Sesame Street", odkriva sveže perspektive.
Adam z raziskovanjem, kako vsakdanje teme narediti privlačne, navdihuje marketingarje in jim ponuja inovativne rešitve za boj proti vsesplošni stagnaciji, ki si je ne moremo privoščiti prezreti.