Nenapisana pravila TikTok in Meta oglasov (Unwritten Rules of TikTok and Meta Ads)*
15.05.2025 12:00 - Grando Portorož
Chris Erthel nam bo zaupal najučinkovitejše strategije za dvig spletnega oglaševanja. Naučili se bomo kako preko Chrisove izvirne metode 15x1 zasnovati popolno prvo sekundo na spletu – takšno, ki takoj pritegne pozornost. Spoznali bomo preizkušene taktike, ki so kozmetični blagovni znamki Hellobody pomagale doseči 107 milijonov dolarjev, znamki očal Meller pa 36 milijonov dolarjev prihodka.
Podrobneje si bomo ogledali TikTok in Meta algoritme ter razčlenili kako oglaševalske akcije uskladiti z njihovimi prednostmi, da bi dosegli njihov največji učinek, najvišjo donosnost naložbe v oglaševanje (ROAS) in najboljšo ceno na potencialno stranko (CPL). Chris nam bo pokazal kako najbolje zastavimo oglaševalske akcije in testna ogrodja, da spletne oglase optimiziramo in v letu 2025 zagotovimo njihov uspeh.
Naučili se bomo trikov uporabe umetne inteligence pri uporabniško ustvarjeni vsebini za povečanje pristnosti, odkrili zmagovalne strategije Chrisovih najuspešnejših naročnikov in raziskali, kako etično trženje in dobrodelni oglasi krojijo prihodnost oglaševanja. Da bomo tudi v prihodnje vedno korak pred spremembami, pa se bomo dotaknili tudi ključnih trendov za leto 2026.
*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.