Chris Erthel je soustanovitelj podjetja AdUniverse, fundacije OneHumanity ter podkasta Business and Happiness. Je nekdanji globalni vodja marketinga pri trajnostni blagovni znamki očal Meller, kjer je z več kot 24 milijoni vloženih sredstev v oglaševanje ustvaril 73 milijonov prihodkov. Kot svetovalec pri naravni kozmetiki Hellobody je podjetju pomagal dvigniti prihodke iz 30 na kar 107 milijonov. Svetoval je naročnikom kot so RedBull, Združeni narodi, Uniqlo ter preostalim nekaj manj kot 80 blagovnim znamkam in podjetjem po celem svetu.
Ko se je Chris pred desetimi leti preselil v Barcelono, je že v prvem letu lansiral kar sedem startupov. Skozi lastne neuspehe in uspehe se je veliko naučil o oglaševanju na družbenih omrežjih, danes pa svoje znanje deli na velikih mednarodnih. Že štiri leta na področju digitalnega oglaševanja svetuje podjetju Visa in kot mentor pomaga številnim startupom.