Osrednji tekmi 30. SOF-a bo predsedoval Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor pri agenciji Luna\TBWA. Izjemen mislec z akademskim ozadjem v umetnosti, afiniteto do znanosti in veliko ljubeznijo do oglaševanja s častitljivim naslovom Oglaševalska osebnost (2011), ki ga je zadnjih 30 let v različnih vlogah, kot snovalca tekmovalnega programa, žiranta, govorca in sogovornika, pripeljala na vseh 30 SOF-ov.
Skupno 9-člansko žirijo bodo sestavljali izkušeni kreativni, umetniški in strateški direktorji. Predsedniku Janezu Rakuščku se v žiriji pridružujejo: Matjaž Germ, kreativni direktor pri Agenciji 101, Matija Kocbek, kreativni direktor in vodja oblikovanja na Pristopu, Matej Kodrič, kreativni direktor pri Hermanu in partnerjih, Maruša Koželj, umetniška direktorica pri Futuri DDB, Matija Primc, umetniški direktor na Grey Ljubljana, Blaž Ritmanič, kreativni direktor na Formitasu, Toni Tomašek, direktor in glavni kreativni direktor ter direktor poslovnega razvoja za Adriatik pri Publicis Groupe in Jure Tovrljan, kreativni direktor pri AV Studiu.
Prijave v tekmovalni program, nad katerim letos bdi Svet tekmovalnega programa v novi zasedbi pod taktirko Uroša Goričana, kreativnega direktorja pri Hermanu in partnerjih, bodo odprte v januarju 2021.