Že v svoji osnovi je sila zanimiv - najbolj zbrandiran virus, ki je postal globalno slaven v res kratkem času, ima silno prepoznavno obliko - Coca Cola med virusi, ima zgodbo o nastanku in svojega junaka, ki ga je odkril. Virus spremljajo neverjetne emocije - nepozabni prizori zdravniških sester, spodbude na balkonih, novi rituali pozdravljanja, pa tudi srhljivi prizori množičnih grobišč, konvojev krst... in ekstremne reakcije nas potrošnikov, ki smo se v obdobju nekaj tednov sposobni prelevit iz prestrašenih doma zaprtih izoliranih posameznikov, v zabave in pravice željnih jeznih državljanov. Ne glede na to, v kateri fazi se nahajamo, so ves čas prisotni strah za zdravje in družino, finančna negotovost, in hkrati neučakanost mladih. Vse skupaj postavlja družbo v čudno situacijo. Če je bila kdajkoli pomembna resnično kreativna, pravilna komunikacija, v pravem kontekstu in v pravem trenutku, je to sedaj.
O tem, da ima virus tudi dobro stran, bo na 29. SOF-u spregovoril dober poznavalec tako slovenskega kot regionalnega potrošnika, eden najbolj vidnih strokovnjakov v JVE, svetovalec ključnim naročnikom na področju trženja, znamčenja in strategij rasti ter ustanovitelj in partner v družbi VALICON, Zenel Batagelj.
[PREDAVANJE] Dobra stran Virusa.