Zenel je ustanovitelj in partner v družbi VALICON, kjer svetuje ključnim naročnikom na področju trženja, znamčenja in strategij rasti. Na tem področju je eden najbolj vidnih strokovnjakov v JVE.
V zadnjem času se poglobljeno ukvarja z arhitekturo, identiteto in upravljanjem znamk, ter integracijo znamčenja z upravljanjem potrošniške izkušnje v najširšem pomenu besede. Znamkam pomaga spet vdahniti smisel, kar je virusnih časih še kako aktualno. Posebej ga privlačijo start-upi s poudarkom na distribuiranih sistemih, kot je npr. blockchain. Z uporabo inovativnih metod kot je LEGO® SERIOUS PLAY®, strategij v realnem času in aplikacijo arhetiopov je prišel do občutnih pohitritev strateških odločevalskih procesov.
Je dober poznavalec tako slovenskega kot regionalnega potrošnika, pa tudi širše. Je aktiven član Društva za marketing Slovenije ter pogost predavatelj na večjih trženjskih dogodkih v regiji in širše (SMK, SKOJ, Marketing Summit, SEEMAR, ESOMAR), tudi oglaševalska osebnost v letu 2015. Na strokovnem področju ima tudi objave v številnih mednarodnih strokovnih revijah, med drugim je tudi soavtor poglavja dela izdanega v prestižni založbi Wiley.
Na področju turizma je dolgoletni sodelavec najbolj vidnih podjetij v turizmu, soavtor RNUST 2007-2011 za področje trženja, član strokovnega sveta STO in soavtor person slovenskega turizma, aktivno je sodeloval na področju destinacijskega znamčenja npr. Pirana / Portoroža in upravlja destinacij prek upravljanja tokov obiskovalcev na vidnejših destinacijah v Sloveniji.