Slovenska oglaševalska zbornica in Mastercard sta za mlade med 19. in 28. letom pripravila neprecenljivo priložnost da pokažejo svojo kreativno žilico in to med aprilom in majem 2022 še dodatno nadgradijo na mednarodni praksi v digitalni agenciji Dept v Amsterdamu!
Prijava na kreativni natečaj Misija Šport je brezplačno odprta za mlade ne glede na njihove predhodne izkušnje do 15. julija 2021, razglasitev zmagovalne ideje na temo Strast do športa pa bo del večernega programa jubilejnega 30. SOF-a v četrtek, 9. septembra 2021.
Zmagovalec bo z odgovorom na izziv kako spodbuditi posameznike, da pričnejo s športno aktivnostjo oziroma aktivnim življenjem in odkrijejo način, kako to aktivnost pretvoriti v podporo mladim športnikom, moral navdušiti šestčlansko žirijo pod vodstvom Aleša Petejana, vodjo marketinga pri Mastercardu Slovenija. Alešu se bodo v žiriji pridružili še: Jeannette Liendo, višja podpredsednica za Evropo, Marc Guimar, podpredsednik za neposredno trženje, Marta Zycinska, podpredsednica za Srednjo in Vzhodno Evropo, Tomaš Doležal, vodja marketinga pri Mastercardu za Češko in Slovaško, ter Amelia Bloundele, direktorica neposrednega trženja.
Dvotedenska praksa na nizozemski digitalni agenciji Dept Agency, ki združuje ustvarjalnost, tehnologijo in podatke, ter v kar 13 državah po Evropi in Ameriki podpira vrhunske blagovne znamke kot so Samsung, Bose, Formula E, Bugaboo, Indigo Ag, Triumph Motorcycles, Netflix in druge, bo zagotovo neprecenljiva izkušnja. Da bo doživetje še lepše, pa bo poskrbel Mastercard, ki bo poskrbel za stroške prevoza in bivanja ter žepnino v višini 500 EUR!
Kako sodelovati?
Preberite si razpis ter zapišite svoje ideje v slovenskem in angleškem jeziku v .pdf dokument, ki ga nato do 15. julija 2021 oddate prek spletnega prijavnega sistema.
Srečno!