Ryan Bell je vodil marketinško kampanjo za prvega Emmija ameriške vesoljske agencije NASA in ji nato pomagal osvojiti še dva. Njegov podpis je viden pri Nasinem pristanku na Marsu, kampanjah BMW-ja, Super Bowl-u ter številnih drugih dogodkih. Inoviral je družbeno in trženjsko komuniciranje za Naso, Belo hišo in številna podjetja, uvrščena na lestvico največjih ameriških podjetij Fortune 500.
Ryanove vizije pripovedovanja zgodb v digitalni dobi so v zgodovino zapisane kot številni prvi dosežki. Zamislil si je nove načine povezovanja s tehnologijo; od prvega prenosa v živo predsednika Združenih držav Amerike v virtualni resničnosti, do prvega dogodka za vplivneže, koordiniranega s strani Twitterja.
Kot objavljeni in nagrajeni pesnik, znamčenje in trženje dojema kot ustvarjalno prakso. S strokovnim obvladovanjem komuniciranja preko več platform ter sposobnostjo spletanja kohezivnih zgodb je specializiran za kampanje, ki povezujejo zgodbe znamk z direktnim video prenosom, virtualno resničnostjo, eksperimentalnimi instalacijami in družbenimi omrežji.
Pridružuje se pobudi za prijaznejši in bolj zelen planet in pravi, da išče načine, kako oblikovati svet.