Nova pravila, nove žirije, nove razsežnosti tekme
Najboljšo letino slovenskega oglaševalskega prostora bodo po novem ocenjevale kar tri žirije: žirija kreativnih sekcij, žirija medijske sekcije in žirija poslovne sekcije, v vlogah predsednikov pa se predstavljajo Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje, Dobre zgodbe, ki seda na prestol žirije kreativnih sekcij, Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga, Zavarovalnica Triglav, bo predsedovala žiriji poslovne sekcije, Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD/Omnicom Media Group, bo povezovala žirijo medijske sekcije.
Žirija kreativnih sekcij
Urošu Goričanu, predsedniku žirije kreativnih sekcij, se bodo pri žiriranju pridružili Tomaž Apohal, soustanovitelj in kreativni direktor, Yootree, Aida Gadžo, kreativna strateginja, Herman & partnerji, Anže Jereb, kreativni direktor, McCann Ljubljana, Barbara Podlogar, umetniška direktorica, Pristop, Matija Primc, umetniški direktor, SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica, DROM Agency, Blaž Vuk, kreativni direktor, Futura DDB, Peter Zabret, kreativni direktor, Internavti.
»Počaščen sem, da bom lahko skupaj s strokovnjaki in kolegi iz naše industrije vodil eno od treh žirij. Veselim se vseh novosti, ki jih prinaša tekmovalni program - od prenovljenega sistema žirij do prenovljenih skupin in kategorij. V nenehno spreminjajoči se industriji in tudi družbi je pomembno, da ob skrbi za odličnost in razvoj stroke ohranjamo oglaševalsko kreativnost vedno aktualno in v dobri kondiciji.« - Uroš Goričan, predsednik žirije kreativnih sekcij
Žirija poslovne sekcije
Tjaša Kolenc Filipčič, predsednica žirije poslovne sekcije, bo vodila žirijo, katere člani so Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner, VALICON, Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje, A1 Slovenija, Klavdija Vidic, direktorica marketinga, raziskav in razvoja, poslovna enota Donat, Atlantic Grupa, Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje, Dobre zgodbe, Anže Jereb, kreativni direktor, McCann Ljubljana, Matija Primc, umetniški direktor, SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica, DROM Agency, Blaž Vuk, kreativni direktor, Futura DDB.
»Kot predsednica žirije kreativne poslovne odličnosti, ki je namenjena delom, ki izkazujejo dokazljive in merljive učinke kreativnosti ter inovativnosti pri doseganju ciljev blagovnih znamk, verjamem, da bo novost samo še dodala težo tekmovanju predvsem z vidika povezovanja kreativnosti in ključnih deležnikov slovenskega oglaševalskega trikotnika. Nov steber in žirijo vidim kot nadgradnjo obstoječega sistema žiriranja, saj je SOF žirija v dosedanji praksi že imela pridružene člane za upravljanje blagovnih znamk.« - Tjaša Kolenc Filipčič, predsednica žirije poslovne sekcije
Žirija medijske sekcije
Mateji Gramc Debeljak, predsednici žirije medijske sekcije, se bodo pri ocenjevanju del pridružili Miha Kocjančič, direktor digitalnih strategij, Media Publikum, Aleš Muhič, direktor trženja, Pro Plus, Anja Valiukevicius, medijska direktorica, Studio Nexus, Uroš Goričan, starejši partner in svetovalec za znamčenje, Dobre zgodbe, Anže Jereb, kreativni direktor, McCann Ljubljana, Matija Primc, umetniški direktor, SHIFT, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica, DROM Agency, Blaž Vuk, kreativni direktor, Futura DDB.
»Letos bomo prvič ocenjevali medijsko kreativno odličnost in v čast mi je, da bom predsedovala žiriji medijske sekcije. Medijski zakup je več kot le izbira kanalov – gre za iskanje pravega ravnovesja med kreativnostjo in podatki, da dosežemo vidne rezultate. Veselim se prepoznavanja projektov, ki inovativno združujejo medijski svet s kreativnostjo in postavljajo nove mejnike v oglaševalskih standardih.« - Mateja Gramc Debeljak, predsednica žirije medijske sekcije