28. SOF: Za nagrade in priznanja se bo potegovalo 365 del

03.04.2019

SPOROČILO ZA MEDIJE
3. april 2019

 

28. Slovenski oglaševalski festival

Za nagrade in priznanja se bo potegovalo 365 del, na natečaju za Mlade kreativce pa se bo za tekmovanje Young Lions v Cannesu pomerilo 30 parov

V tekmovalnem programu 28. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo potekal med 11. in 12. aprilom v Portorožu, se bo za nagrade in priznanja potegovalo 365 del. Prijavljena dela bo pod drobnogled vzela strokovna žirija, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki pod vodstvom Anžeta Jereba, regionalnega izvršnega kreativnega direktorja pri agenciji BBDO Ukrajina in Srednja Azija. Natečaj za Mlade kreativce 2019 je zapolnil vsa razpoložljiva mesta, letos še štiri več kot lani. Letos prvič je eno mesto namenjeno zmagovalnemu paru natečaja Mladih kreativnih upov – tekmovanju za študente brez agencijskih izkušenj, ki je dobilo zmagovalca 28. marca, to sta Taja Marčetič in Nikolas Kristovič. Vodenje žirije natečaja Mladih kreativnih upov in Mladih kreativcev je zaupano Aljoši Bagola, izvršnemu kreativnemu direktorju v agenciji Pristop.

»Prenovljeni 28. SOF je pred nami. Prijavitelji so v nove skupine in kategorije obeh tekmovalnih sekcij prijavili 365 del, 251 del v sekcijo KAJ in 114 del v sekcijo ZAKAJ. Prijave beležimo v prav vseh kategorijah, tudi v tistih malo bolj specializiranih, kar nas navdaja z optimizmom, saj je to kazalec napredka stroke. V sekciji KAJ je največ prijavljenih del v skupini Ambientalne komunikacije – kar 50 del, sledi ji Obrtna odličnost s kar 39 prijavami. V sekciji ZAKAJ pa dominira skupina Doseg z 29 prijavami, sledi ji skupina Oznamčene vsebine z 27 prijavami. Veseli nas, da je prenovljena tekma letos poleg stalnih prijaviteljev, privabila kar nekaj novih prijaviteljev in nekaj povratnikov, saj je bil eden ključnih ciljev prenove oblikovati tekmo, ki bo vključujoča za vse in bo podpirala raznolikost kreativnih komunikacij.« je prijave del pokomentirala Petra Krulc, predsednica STP SOF in izvršna kreativna direktorica v Grey Ljubljana.

Pod taktirko predsednika žirije, Anžeta Jereba, bodo dela ocenjevali še Kristijan Andoljšek, umetniški direktor, Innovatif, Luka Bajs, kreativni direktor, Grey Ljubljana, Miha Bevc, kreativni direktor & partner, BPCS, Robert Bohinec, kreativni direktor, Futura DDB, Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij, Luna\TBWA, Drago Mlakar, kreativni direktor, Pristop, Sašo Petek, kreativni direktor, Agencija 101 in Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij, Abelium.

Žiriji se bodo pri izboru velikih nagrad in novi najprestižnejši nagradi festivala, SOF SOF-a, pridružili trije mednarodni člani: Vanja Blumenšajn, kreativni direktor, Señor Zagreb, Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor, New Moment Beograd in Jana Savić Rastovac, kreativna direktorica, McCann Beograd. Pri ocenjevanju skupine Upravljanje znamke pa bodo sodelovali tudi trije predstavniki oglaševalcev, ki jih je imenovalo Slovensko združenje oglaševalcev pri SOZ:  Valentin Bufolin, vodja področja marketing, Lidl Slovenija, Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi, Autocommerce in Petra Žagar, vodja marketinga blagovnih znamk, Ljubljanske mlekarne.

SOF tudi letos mladim in kreativnim nudi priložnost, da pokažejo svoj talent na natečaju Mladi kreativci 2019. Zmagovalca natečaja bosta, pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, potovala na festival Cannes Lions 2019, kjer se bosta v konkurenci celega sveta udeležila tekmovanja »Young Lions« v kategoriji »Digital«.

»Da je sprememba edina konstanta, dokazuje tudi natečaj za Mlade kreativce 2019, saj se zanimanje s strani mladih le še povečuje«, je povedal Blaž Kocjančič, predstavnik STP SOF in dodal, »da se bo po uspešnem lanskoletnem tekmovanju, katerega vrhunec je bila uvrstitev zmagovalnega para v finale tekmovanja »Young Lions« v kategoriji »Digital«, letos v Portorožu prvič v zgodovini pomerilo kar 30 parov, ki merijo na pot v Cannes. Med njimi bo tudi zmagovalni par natečaja Mladi kreativni upi, ki je letos potekal prvič in katerega cilj je študentom, ki nimajo agencijskih izkušenj, ponuditi prvo izkušnjo v svetu oglaševanja. Izredno zanimanje za obe kreativni tekmovanji nas zelo veseli, saj kaže, da med mladimi še vedno vlada zanimanje za komunikacijski posel«, je zaključil. Zmagovalni par bo razglašen na Zlati noči, zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, 12. aprila 2019.

Zlata noč bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih SOF nagrad. Podelili bomo prestižni nagradi za Oglaševalsko osebnost, ki jo letos prejme Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica Skupine Formitas, in Oglaševalca leta 2018. Vrhunec večera bo razglasitev Znamke leta 2019, Agencije leta 2019 in nove nagrade SOF SOF-a.

Oglejte si kongresni program 28. SOF.

KLJUČNI DATUMI IN POVEZAVE

SOF bo 11. in 12. aprila 2019 v hotelu Kempinski Palace Portorož.

Javna objava del v ožjem izboru: NA FESTIVALU
Slavnostna podelitev nagrad: 12. APRIL 2019
Osebna udeležba: https://engine.sof.si/
Medijske akreditacije: https://sof.si/medijsko-sredisce/
Več: www.sof.si

Dodatne informacije

Kristina Bogataj
M: 040 898 090
E: [email protected]