V tekmovalnem programu 27. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo potekal med 12. in 13. aprilom v Portorožu, se bo za nagrade in priznanja potegovalo 366 del. Vsa prijavljena dela bo pod drobnogled vzela strokovna žirija, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, pod vodstvom Mitje Petroviča, samostojnega svetovalca na področju tržnega komuniciranja. Na natečaj Mlada kreativca je prijavljenih kar 25 parov.
»Število prijavljenih del je v primerjavi z minulim letom nižje le za 7,6 odstotka. Za to sta v ospredju predvsem dva razloga in sicer izostanek manjših prijaviteljev iz preteklih let, ki so skupaj prispevali slabo petino del, hkrati pa opazen upad v skupini FILM, to pa vpliva na splošno nižje končno število. Na upad prijav TV oglasov je zagotovo vplival trend selitve komunikacijskih proračunov v druge kanale, kar pušča sledi v celotni komunikacijski krajini. Hkrati pa je tudi sodelovanje v tekmi OFF SOF zadnji dve leti plačljivo, kar zagotovo vpliva na število prijav. Zato smo, kljub nekoliko nižjemu številu prijavljenih del, s skupno letino, na tako majhnem trgu, zelo zadovoljni«, so število del pokomentirali predstavniki Sveta tekmovalnega programa SOF (STP SOF).
Pod taktirko predsednika žirije, Mitje Petroviča, bodo dela ocenjevali še Vladimir Ćosić, digitalni kreativni direktor, McCann Beograd, Srbija, Blaž Kocjančič, kreativni direktor, Internavti, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica, Grey Ljubljana, Sara Mekinc, interaktivna kreativna direktorica, Pristop, Boštjan Napotnik, kreativni direktor, Futura DDB, Tomasz Pirc, UX, Innovatif, Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, LUNA\TBWA.
SOF tudi letos mladim, kreativnim in talentiranim, nudi priložnost, da pokažejo svoje znanje na natečaju Mlada kreativca. Zmagovalca natečaja bosta, pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, potovala na festival Cannes Lions 2018, kjer se bosta v konkurenci celega sveta udeležila tekmovanja »Young Lions« v kategoriji »Digital«. Zanimanje s strani mladih je bilo letošnje leto ogromno in kot pravijo predstavniki STP SOF: »Izjemno dejstvo je, da je v tretjem letu prenovljenega tekmovanja za Mlade kreativce zanimanje za prosta mesta na tem tekmovanju poraslo, tako da bo skupno število tekmovalnih parov letos celo večje, kot smo sprva predvideli. Očitno sta bili prenova tega dela tekmovanja in odločitev za tekmovanje »v živo« v Portorožu pravilni odločitvi, kar nam mladi potrjujejo s svojim številčnim sodelovanjem. To je odličen podatek za generacije, ki v komunikacijski posel šele vstopajo in želimo si, da bi “Mladi kreativci” postali vedno bolj pomemben del SOF-a.«
Zmagovalci 27. SOF-a bodo znani v petek, 13. aprila zvečer, ko bo v Portorožu potekala slavnostna prireditev s podelitvijo nagrad in priznanj.
Pomembni datumi:
SOF: 12. in 13. april 2018
Prijave na festival: https://engine.sof.si/
Medijske akreditacije na tej povezavi.