[Delavnica] Super je, ampak …

Aplavz, solze in splošna navdušenost na prezentaciji … Potem pa mejl s feedbackom, ki nam sporoči, da bi klijent rad spremenil eno samo mičkeno stvar – idejo.

V 10 letih dela v oglaševanju sem prejel nekaj izjemnih, veliko dobrih in preveč slabih feedbackov. Izkušnje, ki sem jih v tem času pridobil, sem strnil v kratko predavanje in delavnico, ki se ukvarja z vprašanjem: “Kako prepoznati bistvo ideje, zakaj dobro ni vedno najboljše in zakaj je zaupanje med naročnikom in agencijo bistveno za uspešno komunikacijo.”

Delavnica je namenjena predvsem naročnikom, ki se vsakodnevno soočajo s prezentacijami in ekstremno navdušenimi kreativci, ki bi raje kot kupce osvajali nagrade.

26SOF_Sponzorji_web_300x300_MediaPool

Govorec:

Drago Mlakar

Drago Mlakar, kreativni direktor, Imago Ogilvy