PRELIMINARNI PROGRAM

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
Poskrbeli bomo za varno okolje ter zaščito obiskovalcev.

10:00
Litostroj, Ljubljana

[TEKMOVANJE MLADIH KREATIVCEV] Predstavitev Top 3 rešitev natečaja za mlade kreativce

Prijavljeni udeleženci bodo imeli 24 ur časa, da s konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorijo na razpisani brief in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje briefa. Najboljši 3 pari po mnenju žirije bodo svoje rešitve predstavili na odru pred slušatelji. Ne zamudite njihovih predstavitev!

10:30
Litostroj, Ljubljana

[PREDAVANJE] Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna priložnost?

V MM-u in Klipingu so zbrali nekaj podatkov o tem, kakšen status ima trajnostni razvoj v medijih in organizacijah. Razkrili bodo, zakaj na vprašanje, ali je trajnost buzzword, komunikacijska ali poslovna priložnost, ni enoznačnega odgovora, in razmišljali, kaj bi se zgodilo, če bi bila trajnost v medijih prisotna enako intenzivno kot, hm, koronavirus? Ker smo za prihodnost soodgovorni, bodo kakšno vprašanje postavili tudi vam in mogoče še komu, ki na področju trajnosti postavlja nove okvire.

11:15
Litostroj, Ljubljana

[NAVDIHUJOČ POGOVOR] Zeleni ... pa ne od zavisti: Ni jim ravno za sonaravno

Vloga kreativnosti pri gradnji boljše prihodnosti ne sme biti več le “delaj dobro”, ampak predvsem “živi trajnostno”. To velja tudi za ekosisteme blagovnih in storitvenih znamk, kulturo v podjetjih, načrtovanje kampanj … Štiri izkušene govorce, ki to že počnejo, smo prosili, da z nami delijo svoje izkušnje in izzive s katerimi so se na poti srečevali. Kako soustvarjalci znamk Benedetii Life, Bulkify, Elan in Lušt vidijo vlogo kreativne industrije pri gradnji zelene prihodnosti? In kako se te zahtevne naloge lotevajo sami?

12:00
Litostroj, Ljubljana
12:30
Litostroj, Ljubljana

[PREDAVANJE] Ne le da delujemo trajnostno, ustvarjamo trajnostno prihodnost. (We don’t just do sustainability: We are creating a sustainable future.)

Dolgoročno razmišljanje in odgovorno delovanje sta bistvena elementa celostne podobe skupine BMW in sta temelj gospodarske uspešnosti. Spoznajte kako si skupina prizadeva, da bi bila najbolj trajnostni premium ponudnik individualne mobilnosti, ki se vedno osredotoča na potrebe strank.

13:15
Litostroj, Ljubljana

[KOSILO] & [HAPPY HOUR]

Dobrodošel odmor za klepet in osvežitev.

15:00
Litostroj, Ljubljana

[PREDAVANJE] Smo tisto, kar zapuščamo svojim zanamcem (We are what we leave as our legacy to future generations)*

Prihodnost je tu in zdaj, mi pa smo tisti, ki jo bomo sooblikovali, pravi Ruža Tomić Fontana, ki bo na SOF-u med drugim predstavila, kaj vse lahko spremenimo danes, da izpolnimo obljubo o boljšem jutri. Spoznajte, kako si v podjetju Coca-Cola HBC prizadevajo navdihniti in spodbuditi vse, da se pridružijo prizadevanjem za reševanje današnjih ključnih izzivov ter združijo moči pri gradnji boljše skupne prihodnosti.

15:30
Litostroj, Ljubljana

[OKROGLA MIZA] Kdo se boji zelenega moža? Kreativci!

Mnogo je kampanj, ki o trajnosti podjetja pripovedujejo. Mnogo, mnogo manj pa je kampanj, ki s trajnostjo podjetja navdušujejo potrošnike. Zakaj je tako, kaj nas sili, da imamo pri trajnosti stisnjeno kreativno zavoro in zakaj je to pot v pogubo? Pa tudi, kdo nosi odgovornost osveščanja potrošnika ter kdo nosi trajnostne »hlače« v podjetju? Je to lahko marketing ali bi pravzaprav moral biti? Predvsem pa – zakaj na trajnost ne gledamo kot na možnost kreativnega izražanja? Odgovore bomo iskali skozi perspektivo treh ključnih odločevalcev vsake trajnostne zgodbe podjetja.

17:00
Litostroj, Ljubljana

[HAPPY HOURS]

Vesele urice so čas za sprostitev, izmenjavo vtisov in osvežitev na SOF terasi ter seveda pripravo na Europlakatovo zabavo, ki sledi!

22:00
Litostroj, Ljubljana

[ZABAVA]

Prvi festivalski dan bomo zaključili z Europlakatovo zabavo na varni, a prijetni distanci.