Več ljudi, več problemov!
07.06.2024 10:00 - Avditorij Portorož
Tudi oglaševalske agencije in njihovi naročniki so podvrženi spremembam na trgu dela, makroekonomskim silam in vremenu.
Na spremembe na trgu, birokratske ovire in vreme ne moremo vplivati. Lahko pa nekaj naredimo za zavzetost svojih sodelavcev in učinkovitost ekip.
Včasih se zdi, da več ljudi namesto boljšega (poslovnega) rezultata ustvari več problemov. Kolegi v oglaševalskih agencijah pogosto potočijo, da je težko dobiti dober kader, še težje iz zaposlenih narediti dobre vodje in najtežje preprečiti, da sodelavci, v katere smo veliko vložili, pobegnejo h konkurenci. Vsak direktor ima občutek, da je njihova situacija posebna, v resnici pa se vsi soočamo s podobnimi težavami.
V predavanju, ki ga bo vodil ustanovitelj in direktor podjetja za organizacijsko diagnostiko Quantifly, Luka Pregelj, se bomo spraševali kako prepoznati vzorce, ki negativno vplivajo na organizacijsko klimo, kulturo, strukturo in dinamiko.
Skozi predavanje bomo spoznali najboljše prakse in ukrepe na področju pridobivanja, razvoja in zadrževanja kadrov ter izboljšanja ekipne dinamike, ki so jih pri Quantifly zbrali na podlagi diagnostike in spremljanja ukrepov v več kot 70 organizacijah v Sloveniji in po svetu.
Med drugim se bomo dotaknili naslednjih tem:
- So misija in vizija in vrednote lahko več kot le plakat na steni?
- Pridobimo najboljši kader skozi sistematično razvijanje znamke delodajalca!
- Prepoznajmo in razvijajmo ključne zaposlene!
- Gradimo učečo se organizacijo tako da namesto čarovnic lovimo (sistemske) probleme!
- Oblikujmo ukrepe, ki delujejo!
Predavanje je na eni strani priložnost, da upremo oči v svojo organizacijo, po drugi pa tudi priložnost, da oglaševalci in oglaševalske agencije izkoristijo trende in pridobljeno znanje uporabijo pri razvoju blagovnih znamk.