Trajnost (z integriteto) kot novi »mainstream« blagovnih znamk
07.06.2024 14:15 - Avditorij Portorož
Evropska agencija za okolje (EEA) je predstavila poročila o klimatskih tveganjih v naši regiji, sprejeti so bili zakoni, ki zahtevajo enotno poročanje trajnostnih aktivnosti na več kot tisoč dogovorjenih podatkovnih parametrih za vsa velika podjetja, zakonsko je bilo prepovedano zeleno zavajanje uporabnikov in potrošnikov in predvsem pred nami so stroge kazni za kršitelje.
Podjetja se prestrašeno in nezaupljivo lotevajo trajnostnih strategij, več kot 50 % poizkusov trajnostnih komunikacij v tem trenutku pa je zavajanje.
Kako trajnost postaviti v ospredje pomembnosti in strategije blagovne znamke? Kakšna je pri tem vloga uporabnikov in kupcev, kaj je naloga medijev in kakšno moč imajo vplivneži in uspešne trajnostne poslovne zgodbe? Kako lahko na transparentnosti in trajnosti gradimo vrednost?
Na ta in številna druga vprašanja, ter o pomenu integritete v trajnosti, se bo z gostjama Mateo Benedetti, direktorico in ustanoviteljico Benedetti Life in Niko Veger, trajnostno blogerko in vplivnico, pogovarjala Mojca Markizeti, strokovnjakinja za trajnostne strategije in inovacije ter ustanoviteljica Improve X Advisory.