[PRO ET CONTRA] Metavesolje: priložnost za rast ali slepa stava tehnoloških velikanov?

15.06.2022 15:15 - Avditorij Portorož

Metavesolje je v zavest množic stopilo s trenutkom, ko je Facebook dobil novo ime: Meta. Odtlej smo lahko priča tako napovedanim kot tudi realiziranim investicijam v ta novi "prostor". Kot naslednjo veliko priložnost metavesolje zagovarjajo tako tehnološki giganti, kot tudi športne blagovne znamke in založniki video iger. Navzlic ogromni količini medijske pozornosti ni jasnega konsenza kaj sploh metavesolje je - gre zgolj za tehnologijo, nov način preživljanja prostega časa in druženja, ali korak naprej v monopolizaciji pozornost posameznika? Gre res za nekaj novega ali zgolj replikacjo že videnega? Ali se bo metavesolje res dokazalo kot naravna smer razvoja, ki jo bomo že čez nekaj let imeli za samoumevno ali bo končal na počivališču zgodovine, kot neštete druge tehnologije - od 3D televizije dalje? Gre zgolj za nedolžno modno muho ali nevaren korak, ki bo tegobe družabnih (npr. zmanjšano pozornost) omrežij zgolj še okrepilo? Gre za dejansko priložnost, v katero je najbolje investirati takoj ali zgolj slepo stavo v nekaj kar bi lahko bilo? O teh in drugih vprašanjih se bomo pogovarjali z cenjenimi sogovornicami in sogovorniki, ter osvetlili poslovne, tehnološke in sociološke vidike metavesolja. 

Z nami bodo Benjamin Rančič, direktor potrošniške izkušnje pri Renderspace, Matevž Klanjšek, soustanovitelj in direktor produktnega razvoja pri Celtri, dr. Tamara Pavašović Trošt, sociologinja, in Nina Tanhofer, direktorica digitalnih komunikacij pri herman & partnerji. Okroglo mizo bo povezoval Bojan Amon, sociolog in politolog, avtor in pisec za Marketing magazin.