[PRO ET CONTRA] (Samo)regulacija v dobi digitalizacije

14.06.2022 10:30 - Avditorij Portorož

Temelj zaupanja v oglaševalsko stroko so v kamen vklesana pravila Oglaševalskega kodeksa in učinkovita samoregulacija, varstvo osebnih podatkov ter predpisi s področja varstva potrošnikov in komuniciranja. To nikoli ni bilo tako pomembno, kot v dobi digitalizacije, ki je v epidemičnem času brez opozorila posegla v vse pore našega življenja. Integriteta vseh deležnikov oglaševalskega trikotnika, pomen poznavanja etičnih pravil oglaševanja in razumevanje hitro spreminjajočega se (samo)regulativnega okolja enotnega digitalnega in oglaševalskega trga, je ključna za uspeh vseh nas v »evropskem digitalnem desetletju«.

Uvodoma bo predsednik Oglaševalskega razsodišča Jaka Repanšek predstavil ključne izzive, dileme in orisal prihodnost samoregulacije oglaševanja v dobi digitalizacije, novih komunikacijskih poti in oglaševalskih modelov. Sledila bo aktualna, odkrita in v prihodnost usmerjena okrogla miza z odličnimi poznavalci realnosti in bodočnosti oglaševanja. Z nami bodo Mojca Avšič, direktorica, marketing in upravljanje uporabniške izkušnje pri Petrolu, Cene Grčar, odvetnik Pro Plus d.o.o., mag. Petra Lesjak Tušek, predsednica Društva novinarjev Slovenije ter novinarka in urednica regij pri časniku Večer in Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor pri agenciji Luna\TBWA. Okroglo mizo bo vodil Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča.