[PRO ET CONTRA] Mediji v luči nenehne digitalne preobrazbe

15.06.2022 12:00 - Avditorij Portorož

Da so spremembe edina stalnica, še posebej velja za medijsko industrijo. Toliko valov digitalne preobrazbe, kot so jih mediji morali zajezditi – ali pa preseči –, je doživela le malokatera druga gospodarska panoga. Začelo se je z razcvetom spleta, ko so morali hitro najti poslovne modele, kako unovčiti svoje porajajoče se spletne medijske portale in druge vsebine (veliko tiskanih medijev temu še ni danes ni kos), nadaljevalo z družbenimi mediji ter novimi možnostmi prenašanja in pretakanja videovsebin (zaradi YouTuba in podobnih sprva brezplačnih platform so morale televizije pritisniti na plin in izumljati svoje načine za zagotavljanje vsebin kjer koli in kadar koli), pravo revolucijo pa so povzročile mobilne naprave, ki so povsem spremenile način spremljanja vsebin in tudi medijem omogočile nove načine povezovanja med samimi mediji (na primer povezovanje zunanjega oglaševanja in mobilnih aplikacij) kot tudi z uporabniki. Čeprav vse našteto medijem ponuja velike priložnosti za nadaljni razvoj, pa se hkrati soočajo z vse nižjo stopnjo pozornosti potrošnikov, zaradi česar bitka za vseh pet njihovih čutov postaja čedalje bolj napeta.

S sogovorniki bomo ugotavljali, kako so se skozi čas prilagajali spremembam, ki jih prinaša tehnologija, kako se je zaradi tega spreminjala definicija medija (ali je ta še vedno zgolj posrednik med pošiljateljem in prejemnikom sporočila), katere največje priložnosti in izzive so sami prepoznali v digitalizaciji, kakšne strategije so snovali za prilagajanje digitalni dobi, kakšno zmagovalno formulo so odkrili za pritegnitev svojih medijskih potrošnikov in kaj prinašajo nove smeri tehnološkega razvoja, kot je metavesolje.

Z nami bodo Aleš Cipot, direktor digitalnih medijev pri Adria Media Ljubljana, Primož Cirman, novinar in odgovorni urednik portala Necenzurirano.si, Jaka Hemler, vodja digitalnih medijev pri Europlakatu, in David Irgolič, programski direktor skupine Next media in odgovorni urednik  Hitradia Center, Rock Radia in Radia Ekspres. Okroglo mizo bo vodila Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina.