PROGRAM

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
Poskrbeli smo za varno okolje ter zaščito obiskovalcev. Najpomembnejše je, da vsi spoštujemo začrtane ukrepe in držimo razdaljo. Prireditev je pridobila pozitivno mnenje Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ).

08:30
Litostroj (L56), Ljubljana

[PROJEKCIJA] Ožji izbor prijavljenih del

Ogled projekcije ožjega izbora prijavljenih del v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ.

09:00
Litostroj (L56), Ljubljana

[TEKMOVANJE MLADIH KREATIVCEV] Predstavitev Top 3 rešitev natečaja za mlade kreativce

Prijavljeni udeleženci so imeli 24 ur časa, da s konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorijo na razpisani brief Zavarovalnice Triglav in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje briefa. Najboljši 3 pari po mnenju žirije bodo svoje rešitve predstavili na odru pred slušatelji. Ne zamudite njihovih predstavitev!

09:30
Litostroj (L56), Ljubljana

[PREDAVANJE] Dobra stran Virusa.

V vsaki stvari, pa naj bo še tako nesrečna, je vedno nekaj dobrega. To še posebej velja za ta virus. Če je bila kdajkoli pomembna resnično kreativna, pravilna komunikacija, v pravem kontekstu in v pravem trenutku, je to sedaj.

10:00
Litostroj (L56), Ljubljana

[OKROGLA MIZA] Imeti glas pomeni imeti odgovornost

Je družbena odgovornost stvar korporativnih, vodstvenih ali osebnih odločitev? Bi jo morali razumeti celo kot dolžnost, pogojeno z vpetostjo v družbeno in naravno okolje? O pomenu, načinih, izzivih, izkušnjah in rezultatih družbeno odgovornega delovanja se bo Tine Lugarič, kreativni direktor agencije Luna \TBWA, pogovarjal s tremi izjemnimi posamezniki, predstavniki treh sfer (nevladnih organizacij, medijev in podjetij), ki lahko ob sodelovanju dosegajo velike spremembe v družbi in okolju. Svoje izkušnje in poglede bodo na okrogli mizi "Imeti glas pomeni imeti odgovornost" delili Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, David Razboršek, direktor Zavoda Vozim ter Tomaž Drozg, vodja Plaktivata in ustanovitelj TAM-TAMa.

10:45
Litostroj (L56), Ljubljana

[PREDAVANJE] Oglaševanje je več kot le neprestano naprezanje. A ne veliko več. (There’s more to advertising than hustling. But not much more.)*

Pred, med ali po obdobju covida stremimo k enaki kreativnosti. Zakaj je oglaševanje več kot le boj za preživetje, a v resnici ne prav dosti več. In, zakaj moramo ne glede na neprestano naprezanje, zaradi pogosto omejenih sredstev in navkljub nepredvidljivemu času v katerem živimo, stremeti k enakemu nivoju kreativnosti, nam bo zaupala Sandra Bold.

11:15
Litostroj (L56), Ljubljana

[PREDAVANJE] Instagram : Podkast

Kdo pripoveduje bolje? Najboljšega pripovedovanja ne boste našli na družabnih omrežjih, sploh pa ne na Instagramu. Instagram Stories so le redko - zgodbe. Najboljše pripovedovanje prinašajo radio, podkasti in zvočne knjige. Tudi v Sloveniji smo vstopili v zlato dobo podkastov.

11:45
Litostroj (L56), Ljubljana

[B REPORT] Kreativni zmagovalci regije

V uredništvu Marketing magazina so že peto leto zapored pripravili B-report, poročilo o največkrat nagrajenih projektih oglaševalskih kreativcev v regiji nekdanje Jugoslavije. Na SOF-u bodo predstavili prvih deset oglaševalskih akcij, agencij in oglaševalcev na regijski ravni in po posameznih državah, ki so se v letu 2019 najbolje odrezali na mednarodnih in lokalnih tekmovanjih in festivalih kreativnosti.

12:00
Litostroj (L56), Ljubljana

[OKROGLA MIZA] Ičigaj slovenskih stoletnikov

V deželi dolgoživosti, ki se ponaša z največjim številom podjetij, starih več kot 100 let, verjamejo, da je kriza zgolj povod za vnovično življenje. Ravno ta kolektivni mindset je temelj japonskega ičigaja. Pa naj velja za posameznika in ali za podjetja. Koliko klenega optimizma in borbenosti je v slovenskih podjetjih? Koliko vitalizma? Koliko moči in ambicije za tek na dolge proge? In seveda, koliko je japonske miselnosti?

13:00
Litostroj (L56), Ljubljana

[KOSILO] & [HAPPY HOUR]

Udeleženci boste v času festivala razvajali tudi svoje brbončice. Jezeršek Catering je za vas pripravil dobrote iz izbranih zdravih in okusnih sestavin. Postrežene bodo iz TAMnjam food truck-a, izbirali pa boste lahko med pred gosti pripravljenimi fuži, okusnimi toplimi sendviči, solatkami in mamljivim carskim pražencem. Žejo bodo gasili simpatični barmani G3Spirits, Pivovarna Laško Union in vinska klet Vipava.

14:15
Litostroj (L56), Ljubljana

[POGOVOR] Nevidne niti moštvenega duha

Komunikacija v času, ko prihodnost ni jasna, še nikoli ni bila tako pomembna, pa tudi težka. Kako v teh trenutkih komunicirati v ekipi in z ekipo? Kako z mediji in kako z zvestimi navijači? Novinar Saša Jerković se bo o tem pogovarjal z legendo slovenske košarke, Zmagom Sagadinom.

14:45
Litostroj (L56), Ljubljana

[PREDAVANJE] Service design ali kako komuniciranju lahko dodamo vrednost

Kako komuniciranju dodamo vrednost? Tako, da obljubo, ki smo jo dali, uresničimo v obliki vredne izkušnje. In kako vemo, da izpolnjujemo obljubo izkušnje, dano kupcu, uporabniku, potrošniku? Kako lahko izkušnjo sistematično izboljšujemo? Na predavanju boste lahko presodili ali je mogoče izboljšati izkušnjo tako kompleksne institucije kot je sodišče.

15:15
Litostroj (L56), Ljubljana
15:30
Litostroj (L56), Ljubljana

[E-PREDAVANJE] Vsi ti svetovi so vaši: Približujemo vesolje Zemlji (All this worlds are yours: Bringing Space Down to Earth)*

Grajenje živahnih skupnosti navdušencev in podpornikov je sestavni del Nasinega uspeha. Ekipa NASA-JPL, zadolžena za digitalne novice in medije, s privlačnimi vsebinami privablja milijonsko občinstvo - ne da bi za promocijo porabila en sam dolar. Spoznajte, kako Ameriška vesoljska agencija Nasa oblikuje pomembne interakcije z različnimi skupnostmi, da bi najbolj oddaljene delčke vesolja pripeljala k nam, v človeški doseg.

16:00
Litostroj (L56), Ljubljana

[PREDAVANJE] Kako v digitalnem orkanu ohraniti prisebnost (How to stay sane in the digital hurricane)*

Mark v zabavnem in provokativnem govoru napoveduje vojno fetišu "Inovacij kot viru navdiha" in tistim, ki radi slišijo, govorijo in berejo o inovacijah, dejansko pa nikoli ne spremenijo svojega vedenja. Če želimo v naslednjih desetletjih preprečiti tragedijo, moramo drastično preučiti način pristopanja k diskurzu o inovacijah.

17:00
Litostroj (L56), Ljubljana

[Europlakat blues na profesorski distanci]

Na varni, a prijetni distanci se bomo zabavali s Prismojenimi profesorji bluesa. Pokrovitelj uric, ki so čas za sprostitev, izmenjavo vtisov in osvežitev ter seveda pripravo na Zlato noč, ki sledi, je Europlakat.

20:30
Litostroj (L56), Ljubljana

[ZLATA NOČ] Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad

Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad na novi lokaciji bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih SOF nagrad v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ. Znan bo zmagovalni dvojec natečaja Mlada kreativca, ki bo odpotoval na festival Cannes Lions ter se v konkurenci celega sveta boril na tekmovanju Young Lions. Podelili bomo prestižni nagradi za Oglaševalsko osebnost in Oglaševalca leta 2019. Vrhunec večera pa bo razglasitev Znamke leta 2020, Agencije leta 2020 in nagrade SOF SOF-a.