Program 28. SOF

Oglejte si SOF-ov preliminarni program, ki se v obdobju pred dogodkom dnevno posodablja. Ne zamudite predavanj, delavnic in podrobnejših opisov dogajanja, ki jih bomo še objavili.

*Organizator si pridružuje pravico do spremembe programa.

Lokacija

SOF salon, Kempinski Palace Portorož

Opis

Ogled prijavljenih del

Tekom festivalskega dneva se boste lahko seznanili z deli, ki tekmujejo za naziv najboljših, tudi prek ogleda prijavljenih del. Kateri so vaši favoriti?

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

Kar nekaj idej je bilo za tisti pravi naslov. A le eden jih je prepričal: »Resna zajebancija!«. Oksimoron, ki še kako drži, če si del družine, ki ji rečejo radio.
Ko pomislite na radio, verjetno pomislite na odlične voditelje, glasbo, novice, oglase in jingle. Radio 1 pomisli tudi na dobro “zajebancijo”.
Kaj imajo od tega? Najbolj priljubljen jutranji program in najbolj poslušano radijsko postajo v Sloveniji. Predvsem pa poslušalce, ki jim zaupajo in so nadpovprečno zvesti.
Kaj imate vi lahko od tega? Dajmo se malo o tem pogovorit ob resni zajebanciji z Denisom Avdićem, Nikom Goodmanom in g. Radiem!

Več informacij

Govorca

Denis Avdić

voditelj jutranjega programa, Radio 1

Denis je nekdanji policist, nekdanji radijski vikend voditelj, nekdanji popoldanski radijski voditelj, sedanji voditelj najbolj poslušanega jutranjega radijskega programa v Sloveniji in TV voditelj šova Znan obraz ima svoj glas.

Preberite več

Nik Goodman

mednarodni radijski svetovalec, Velika Britanija

Nik je mednarodni radijski svetovalec, ki dela s poročevalci po vsem svetu. Med njegovimi klienti najdemo radijske postaje iz Evrope, Bližnjega Vzhoda in Afrike.

Preberite več

Vsebino omogoča
Lokacija

Dvorana Levante, Kempinski Palace Portorož

Opis

[DELAVNICA] Marketing je kot hiša, brez dobrega temelja se podre

Big data je must. Konkurenca menda že uporablja machine learning. Nujno moramo začeti tudi z marketing automationom. Zaposliti moramo growth hackerja in začeti s digitalno transformacijo. Ogromen kup buzzwordov, ki se valjajo po podjetjih sem in tja. Nihče točne ne ve kaj bi z njimi, povzročajo pa ogromno panike in uspešno skrbijo, da podjetja izgubljajo fokus. Kaj od tega v resnici potrebujete in kako dobre temelje imate, bomo ugotavljali na delavnici. Na voljo je le 20 mest (prijave: [email protected]).

Več informacij

Govorec

Sašo Palčič

direktor in menedžer zadovoljstva, Madwise

Sašo je direktor digitalne agencije Madwise, v svetu marketinga aktiven že od leta 2005. Zadnja leta deluje predvsem na področju digitalnega marketinga, priprave strategij spletnih nastopov, performance marketinga in komunikacije na družabnih omrežjih. Sodeloval je z vodilnimi slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so A1, Sportina, Adriatic-Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ ...

Preberite več

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE] Transparentnost, resnica in zaupanje ter kako jih doseči? (Transparency, Truth & Trust, And How To Get Them)*

Živimo v času, ko so potrošniki pametnejši in bolj informirani kot kadarkoli doslej. Ko govorimo o marketingu in oglaševanju, so videli že prav vse – bili so nagovorjeni k nakupu, navdušeni in zavedeni na vse možne načine. Torej … so obenem tudi najbolj skeptični in cinični potrošniki v zgodovini in zatorej ne bodo verjeli ali storili nekaj samo zato, ker jim tako narekujejo podjetja.

Več informacij

Govorec

Stephen Croncota

vodja marketinga, ZDA/Evropa

Stephen je bil uvrščen na ‘DNR’s Power 100 list’, na tako imenovano listo 100-ih najvplivnejših posameznikov v moški modni industriji. Tekom svoje poslovne kariere se je preizkusil na različnih vodilnih marketinških in kreativnih položajih pri podjetjih, kot so Warner Bros., Sony Pictures, Escada, Condé Nast, Cartoon Network in E! Television. Lansiral je številne blagovne znamke, sodeloval pri prevzemih, se ukvarjal s tveganim kapitalom in pripojitvami zasebnega kapitala.

Preberite več

Vsebino omogoča
Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE] V znamenju dvojčkov (The Gemini Agenda)*

Pred šestimi leti sta Faris in Rosie oblikovala nomadsko kreativno svetovalno agencijo Genius Steals in s tem odpravila vse predpostavke o tipični agenciji. Njun edinstven vpogled v trende in sile, ki vplivajo na potrošnike in blagovne znamke, sta tekom let delila že s podjetji iz različnih branž, s sedeži po vsem svetu.
Tekom predavanja boste slišali provokacije na temo kreativnosti v komunikacijskem svetu in izvedeli kako definirata "srednjo pot" za premik naprej – kako bi se agencije morale odzivati na potrebe naročnikov in koliko so naročniki pripravljeni plačati za njihove storitve.

Več informacij

Govorca

Faris Yakob

so-ustanovitelj Genius/Steals, avtor, govorec in slučajni podjetnik, ZDA

Faris je dobitnik številnih oglaševalskih nagrad. Sedel je v mnogih žirijah in pomagal pri vzpostavitvi kategorije "NEW" za London International Awards. Svetoval je tudi pri dokumentarcu Morgana Spurlocka, The Greatest Movie Ever Sold.

Preberite več

Rosie Yakob

so-ustanoviteljica Genius/Steals, govorka, strateginja, slučajna podjetnica, ZDA

Rosie je svojo karierno pot pričela z delom ob boku velikanov hip hop industrije, Jay-Zijem in Steve Stoutom, v njunem podjetju za znamčenje, kjer je razvijala netradicionalne načine povezovanja z ljubitelji znamk kot so Altoids, Target, Wringles in Samsung. Leta 2009 se je v novoustanovljenih pisarnah v New York-u pridružila agenciji Cake Group, kjer je sprožila Motorolino svetovno prisotnost na družbenih medijih ter pomagala znamkam kot so Havaianas, Sears in Oppenheimer pri navigaciji v svetu družbenih in digitalnih medijev.

Preberite več

Lokacija

Dvorana Levante, Kempinski Palace Portorož

Opis

[DELAVNICA] Agilni marketing v VUCA svetu

Naučite se implementirati agilne marketinške pristope v vaše okolje, izvedite, kako opolnomočiti vašo ekipo in predvsem, kako ustvarjati izdelke / storitve, ki končnim uporabnikom predstavljajo dejansko vrednost. Delavnica je namenjena zaposlenim v oglaševalstvu, marketing managerjem, kreativcem in vsem ostalim, lačnih novih agilnih marketinških in oglaševalskih pristopov.

Več informacij

Govorca

Daniela Bervar Kotolenko

MBA, partnerka v podjetju, CorpoHub

Daniela Bervar Kotolenko, MBA, podjetnica, partnerica v podjetju CorpoHub skrbi za prodajni aspekt ter organizacijo hackathonov in drugih tovrstnih poslovnih dogodkov. Sicer tudi moderatorka in certificirana facilitatorka LEGO® SERIOUS PLAY® in Scrum metodologije.

Preberite več

Enej Gradišek

menedžer pospeševanja poslovanja & evangelist oblikovalskega razmišljanja, CorpoHub

Enej Gradišek, magister mednarodnega poslovanja v podjetju CorpoHub dela kot Acceleration Manager in skrbi za pospeševanje poslovnih modelov, strategij, procesov in transformacij v organizacijah.

Preberite več

Opis

[KOSILO] & [HAPPY HOUR]

Udeleženci boste v času festivala razvajali tudi svoje brbončice. Čaka vas namreč več postojank s kulinaričnimi specialitetami po ugodnih cenah. Izbirali boste lahko med festivalskimi specialitetami za 5 ali 10 eur, svojo lakoto pa boste lahko potešili kadarkoli med 12.00 in 19.00.

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[B REPORT] Najboljše iz regije

B-report, ki so ga v uredništvu Marketing magazina pripravili že četrto leto zapored, je tudi tokrat izluščil največkrat nagrajena kreativna dela ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije. Preverite, katere oglaševalske akcije, kreativne agencije in njihovi naročniki so bili najboljši v letu 2018.

Več informacij

Govorka

Simona Kruhar Gaberšček

glavna urednica, Marketing magazin

Simona Kruhar Gaberšček se je med študijem trženja na ljubljanski ekonomski fakulteti najprej začela spoznavati z novinarskim delom v gospodarski redakciji časopisne družbe Dnevnik.

Preberite več

Vsebino omogoča
Lokacija

Dvorana Levante, Kempinski Palace Portorož

Opis

[DELAVNICA] Me vidiš? Kako ocenjujete vidljivost (viewability) digitalnih oglasnih formatov?

Medtem ko pričakujemo nov set usmeritev s strani IAB-ja za merjenje vidljivosti (viewability) oglasov v digitalnem okolju in potem ko v Angliji odmeva akcija »dont be a #clickhead« bomo na tokratni delavnici poskušali pregledati nekaj novih usmeritev pri merjenju vidljivosti (predvsem na mobilnih platformah) in poskušali odgovoriti na vprašanje kako lahko izmerimo vidljivost s pomočjo nekaj osnovnih parametrov merjenja in nekaj domače kmečke pameti.

Več informacij

Govorca

Zoran Savin

svetovalec, digitall.si in direktor, IAB Slovenija

Zoran Savin ima že več kot 15 let izkušenj iz digitalnega marketinga. Na tem področju je prisoten že od samih začetkov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in nazadnje v Styriji, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com.

Preberite več

Alen Šabanović

produktni vodja, Ipsos d.o.o.

Alen je vodja medijskih raziskav v podjetju za raziskovanje trga, medijev in javnega mnenja, Ipsos Slovenija. V svetu raziskovanja je aktiven približno 10 let. V zadnjih letih se je specializiral za medijske raziskave, posveča pa se predvsem merjenju dosega različnih tipov medijev. Od leta 2016 je vodja projekta MOSS na strani izvajalca raziskave.

Preberite več

Vsebino omogoča
Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE]

Več informacij sledi kmalu.

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE] Pobeg v navidezne svetove (The Exodus to Virtual Worlds)*

Najpomembnejši kulturni medij na planetu je danes zagotovo igričarstvo, ki združuje globalno filmsko in glasbeno publiko. V video igrah igralci najdejo občutek junaškega namena, veselje in priložnosti za ustvarjalnost in dosežke, ki jih resničnostni svet ne more več zagotoviti. Rezultat je stalen pobeg v navidezne svetove. CiRCA69, podjetje umetnika Simona Wilkinsona, poskuša ustvariti dela, ki zagotavljajo hibridni prostor – nekje med navideznim in resničnim svetom – mesto, kjer lahko strast in intenzivnost, ki jo igralci vlagajo v igričarstvo, prineseta pozitivne učinke in rezultate v resničnem svetu.

Več informacij

Govorec

Simon Wilkinson

CiRCA69 – transmedijski umetnik, Velika Britanija

Simon Wilkinson [CiRCA69] je umetnik in kurator, ki deluje na področjih igričarstva, navidezne resničnosti, umetne inteligence, obogatene resničnosti, elektronske glasbe ter na področju predstavitev v živo in na spletu.

Preberite več

Lokacija

Dvorana Levante, Kempinski Palace Portorož

Opis

[TEKMOVANJE MLADIH KREATIVCEV] Predstavitev rešitev natečaja za mlade kreativce

Predstavitev rešitev natečaja za mlade kreativce.
Tekmovanje mladih kreativcev je neprecenljiva priložnost, da se domači kreativni talenti pokažejo na nacionalni in svetovni ravni. Zmagovalca čaka udeležba na največjem mednarodnem oglaševalskem festivalu, kjer bosta svoje moči pomerila z vrstniki s celega sveta.

Tekmovanje tudi letos poteka po vzoru tekmovanja »Young Cannes Lions«.

Vsebino omogoča
Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE] Merjenje multimedijske izpostavljenosti z umetno socialno inteligenco

Andrej bo tekom predavanja predstavil zasnovo merjenja multimedijske izpostavljenosti s tehnologijo. Odprl in osvetlil bo vprašanja Kaj je multimedijska izpostavljenost? Ali je multimedijska izpostavljenost objektivno merljiva? Ali je merljiva s sodobno tehnologijo? Na Mediani potrjujejo, da prave odgovore lahko da le poskus gradnje merilnega instrumenta multimedijske izpostavljenosti - na vprašanja bo odgovoril s predstavitvijo projekta izdelave merilnega instrumenta medijske izpostavljenosti na izbranem področju, ki ga razvijajo v sodelovanju z Nielsnom in Mediano.

Več informacij

Govorec

dr. Andrej Košir

profesor, raziskovalec, vodja laboratorija Lucami, Fakulteta za elektrotehniko, Univerza v Ljubljani

Dr. Andrej Košir je redni profesor na Fakulteti za elektrotehniko Univerze v Ljubljani, vodja Laboratorija za uporabniku prilagojene komunikacije in ambientno inteligenco na katedri za Informacijske in telekomunikacijske tehnologije.

Preberite več

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[POGOVOR] Vroča SOF-a z legendarnim Draganom Bjelogrlićem "Bjelo"

Več informacij sledi kmalu.

Več informacij

Govorci

Dragan Bjelogrlić

igralec, scenarist, producent in režiser, Srbija

Dragan Bjelogrlić se je pred kamerami v vlogi Save Jovanovića Sirogojna v filmu Boško Buha prvič pojavil pri petnajstih letih. Po končani diplomi na beograjski Fakulteti dramskih umetnosti se je v številnih vlogah dokazal kot eden izmed vodilnih srbskih umetnikov in igralcev. Večjo javno prepoznavnost mu je prinesla vloga Slobodana Popadića v seriji Boljše življenje, sledile so vloge v televizijski seriji Pozabljeni in v filmih Črni bombarder, Polna luna nad Beogradom in Lepe vasi lepo gorijo.
Skupno je igral v več kot 40 filmih, 20 televizijskih serijah in dramah ter 11 gledaliških predstavah. Leta 1994 je ustanovil produkcijsko hišo Kobra Film, ki se je v le nekaj letih podpisala pod ene izmed najbolj gledanih gledaliških predstav, filmov in televizijskih serij.

Preberite več

Borut Omerzel

urednik, revija Playboy

Borut Omerzel, profesor slovenskega jezika in književnosti, ima več kot 25 let izkušenj z delom v medijih. Po novomeški gimnaziji se je leta 1991 vpisal na slavistiko ljubljanske filozofske fakultete in med študijem začel delati kot lektor Teleteksta RTV (današnji MMC).

Preberite več

Vsebino omogoča
Opis

[HAPPY HOUR]

Ne izpustite najbolj veselega dela dneva in ga izkoristite za prijetno druženje.

Opis

[ZABAVA] Tist' dan v tednu z Big Foot Mamo

Četrtek na 28. SOF-u lahko označimo kar za ''tist' dan v tednu'', kajti zagoreli bodo plameni v raju in z nami bodo glavni frajerji slovenske rock scene Big Foot Mama!
Nepozaben večer bo omogočil veliki sponzor festivala, Europlakat.

Več informacij

Vsebino omogoča
Lokacija

SOF salon, Kempinski Palace Portorož

Opis

[OŽJI IZBOR] Ogled prijavljenih del

Kakšen je žlahtni nabor, ki se poteguje za najprestižnejše nazive? Drugi festivalski dan si lahko ogledate projekcijo del, ki jih je žirija umestila v ožji izbor.

Lokacija

Terasa SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[NA KAVI] Meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev

Odgovore na vprašanja koliko medijskega prostora lahko namenimo ustvarjalcem vsebin z ulice, kako glasno lahko spregovorijo državljani prek svojih blogov in družbenih omrežij ter kako vse to vpliva na učinkovitost oglasnih vsebin ter na kreativne in oglaševalske procese in na razmerja znotraj oglaševalskega trikotnika, bodo podali sogovorniki na okrogli mizi, ki jo bo povezoval Peter Frankl.

Več informacij

Govorci

Peter Frankl

direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Peter Frankl, 1965, je leta 1991 diplomiral na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Novinarsko kariero je začel pri Delu in Gospodarskem vestniku, bil je eden od ustanoviteljev Časnika Finance, pri katerem je leta 1994 postal tudi odgovorni urednik.

Preberite več

Tomaž Drozg

direktor, Adria Media Ljubljana in predsednik, Slovensko združenje za medije

Tomaž Drozg je soustvarjalec medijskega prostora že od leta 1982. Prvih 10 let je soustvarjal medijski prostor kot novinar in urednik, naslednjih 10 let pa kot lastnik ene od največjih slovenskih oglaševalskih agencij na prelomu tisočletja.

Preberite več

Gregor Memedović

direktor skupine, Next Media

Gregor je medijski specialist z bogatimi mednarodnimi izkušnjami tako na analitičnem, prodajnem, marketinškem in vodstvenem nivoju. V marketinškem okolju je začel delovati leta 2001 kot vodja analiz medijske agencije AB media. Nadaljeval kot vodja analiz pri Adrii Medii, ter kasneje pri Brand Medii (sedanja Pristop Media).

Preberite več

Aleš Muhič

direktor trženja, PRO PLUS

Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene poznavalce na področju trženja medijev, medijskega planiranja, medijskih strategij in medijskih trendov. Področje medijev ga zaznamuje skozi vso njegovo profesionalno pot, kjer uspešno deluje že več kot 20 let.

Preberite več

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[CREATIVE MORNINGS] J**** pravila (Never snap to guides)*

David bo prikazal svoje nedavno delo in slike iz nove avtorske knjige ter grafike s katerimi je ovekovečil različne svetovno znane revije. Tekom "hudičevo dobrega" predavanja, ki ne bo j***** pravil, nas bo David naučil kako zaupati lastni vizionarski intuiciji, kako delo opraviti kar se da dobro, obenem pa v njem tudi uživati!

Več informacij

Govorca

David Carson

grafični oblikovalec, umetniški in kreativni direktor, Nizozemska

David je svetovno priznani grafični oblikovalec ter umetniški in kreativni direktor, ki trenutno sedi v Amsterdamu in Barceloni. Tekom svoje dolgoletne kariere je sodeloval že z vsemi največjimi svetovnimi agencijami na različnih projektih, vključno z blagovnimi znamkami Microsoft, Bose, Nike, Armani, Ray Gun, Toyota, Nine Inch Nails, Quiksilver, MTV, Levi's, Pepsi, American Airlines in American Express.

Preberite več

Gregor Žakelj

ustanovitelj in umetniški direktor, VBG

Gregor Žakelj je pred štirinajstimi leti ustanovil oblikovalski studio VBG (Visual Brain Gravity). Bil je mladi kreativec leta in za svoje delo prejel več kot 80 slovenskih in mednarodnih nagrad (Volvo Design Award, SOF, Brumen, Golden Drum, European Design Award, ADCE,…).

Preberite več

Vsebino omogoča
Lokacija

Dvorana Libeccio, Kempinski Palace Portorož

Opis

[DELAVNICA INOVATIVNOSTI]: Bodite drzni (Take the leap)*

Pri Pointbleu Design raje sledijo praksi, kot teoriji. Zato ne želijo predavati o najbolj vplivnih trendih tega leta, ampak želijo, da jih udeleženci delavnice ponotranjijo in jim sledijo tudi v praksi. Če želite v 60 minutah izvedeti kako najbolje izkoristiti trende, zaznati potrošnikova pričakovanja in jih pretvoriti v poslovne priložnosti, si zagotovite sedež na delavnici "Bodite drzni". Na voljo je le 15 mest (prijave: [email protected]).

Več informacij

Govorca

Guillaume Collinet

ustanovitelj in izvršni direktor, Pointbleu, Španija

Guillaume se je rodil in odraščal v Parizu, ker je tudi študiral in imel kratko profesionalno rugby kariero. Kmalu je razvil močno željo biti del svetovljanskega vzdušja. Radovednost in zagnanost stika z novimi kulturami sta ga vodili v Barcelono, kjer je končal akademsko kariero z opravljenim magisterijem na poslovni šoli ESADE. Tam se je prvič srečal s strategijo blagovnih znamk.

Preberite več

Raquel Rosa

strateška direktorica, Pointbleu, Španija

S 15-letnimi izkušnjami, Raquel kot strateška direktorica povezuje kreativne in strateške prijeme pri agenciji Pointbleu. Na področju jugovzhodne Evrope sodeluje s klienti pri preznamčenju ikonskih znamk kot so Cedevita, Cockta in Telekom Slovenije, sodeluje pa tudi s klienti na Finskem, v Maroku in Savdski Arabiji.

Preberite več

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[OKROGLA MIZA] Vloga znamke v digitalnem okolju

Kakšne spremembe je prinesla digitalizacija v bančni sektor in kako jih naslavlja marketing lokalnih bank? Kako se z njimi sooča netradicionalni finančni ponudnik? Kako novi tržni igralci, kot so digitalne banke (N26, Revolut) in ponudniki mobilnih plačil (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay), vplivajo na trg in ali zahtevajo tudi strateške spremembe v marketinškem komuniciranju? In nenazadnje, kako tekmovati s tržnimi velikani ter obračati spremembe v prid pozitivnih finančnih učinkov s pomočjo marketinga? Odgovore na pereča vprašanja bodo podali sogovorniki okrogle mize Vloga znamke v digitalnem okolju, ki jo bo povezoval Aleš Petejan.

Več informacij

Govorci

Aleš Petejan

vodja marketinga, Mastercard Slovenija

Več kot 15 let dragocenih izkušenj s področja marketinga in komunikacij je Aleša popeljalo do številnih dosežkov. Leta 2010 je postal ključni predstavnik vodstva oglaševalske agencije Mayer McCann, kjer je s svojo vlogo pomembno prispeval k zagotavljanju poslovne odličnosti, v letu 2018 pa je v celoti prevzel vodenje marketinga za podjetje Mastercard v Sloveniji.

Preberite več

Jernej Smisl

direktor sektorja za korporativno komuniciranje in strateški marketing, Nova KBM

Jernej je direktor Sektorja za Korporativno komuniciranje in strateški marketing v Novi KBM, ki je od leta 2015 v lasti ameriškega sklada Apollo in EBRD. Preden je prevzel funkcijo na banki, je bil 8 let zaposlen v podjetju Pivovarna Lasko Union d.o.o. (Heineken), kjer je opravljal fukncijo direktorja korporativnih odnosov.

Preberite več

Andrej Krajner

direktor komuniciranja, NLB d.d

Andrej Krajner ima petnajst let izkušenj na področju korporativnega komuniciranja in marketinga. Svojo karierno pot je že med študijem začel na Gospodarski zbornici Slovenije. Po končanem študiju je začel z delom v agenciji Pristop, kjer je kot svetovalec za korporativno komuniciranje več kot sedem let skrbel za grajenje ugleda ter komunikacijo številnih domačih in tujih naročnikov.

Preberite več

Vsebino omogoča
Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE] Kult ekstremnih inovacij (The Cult of Extreme Innovation)*

Mark Adams, vodja oddelka za inovacije pri Vice, bo tekom predavanja predstavil dramatičen in zmogljiv sistem, ki popelje razmišljanje o inovacijah na povsem novo, včasih celo zastrašujočo raven, ki podjetjem omogoča, da zelo hitro dosežejo skoraj vsak zastavljen cilj. In kje leži skrivnost tega eksponencialnega uspeha? Zavrzite vaše “afirmacije”, “cilje” in “poslanstva”, sprejmite strah in odločitve, ki ne omogočajo več poti nazaj.

Več informacij

Govorec

Mark Adams

vodja inovacij, VICE Media, Velika Britanija

Mark Adams deluje kot podpredsednik in vodja inovacij pri VICE, ki ga je Fortune opredelil kot »več miljard dolarjev težkega giganta na področju medijev za mlade«, Fast Company ga opisuje kot »ulični CNN«, Forbes pa mu je podelil naziv »najinovativnejšega podjetja v medijskem svetu«.

Preberite več

Vsebino omogoča
Lokacija

Dvorana Libeccio, Kempinski Palace Portorož

Opis

[DELAVNICA]: Psihodinamika v komunikaciji delovnih timov

Delovne skupine na psihoterapevtskem kavču? Torej gneča in stiska že na samem začetku. Kje so preseki med komunikacijskimi načini in dinamiko čustev ter občutij pod površino nekega skupinskega delovnega procesa? Kura in jajce v ponovnem konfliktu: kaj je bilo prej - komunikacija ali občutek?
Kratko predavanje za dolg razmislek in mimobežen psihodinamski eksperiment za globok doživljaj. Za radovedne udeležence odprtih src in prostih misli.

Več informacij

Govorca

Igor Ambrožič

predavatelj, konzultant, izvršni direktor, EVRA agencija

Igor je medijski komunikolog, predavatelj, sicer pa je bil več kot 25 let televizijski režiser na RTV Slovenija. Je konzultant za vodenje skupinskih psihodinamskih delovnih procesov. V podjetjih vzpostavlja sisteme interne komunikacije, predava s področij vodenja, komunikacije in psihodinamike delovnih skupin.

Preberite več

Simona Lobnik Ambrožič

predavateljica, coachinja, konzultantka, direktorica, EVRA agencija in odgovorna urednica, Revija DIREKTOR

Simona je profesorica slovenščine in sociologije, specializantka Sistemsko-psihodinamskega organi-zacijskega konzaltinga, predavateljica, psihodinamska konzultantka in coachinja po NLP (Neurolingvistično programiranje) in SDI (Strength Deployment Inventory) metodah za učinkovit razvoj zaposlenih. Je predavateljica za vodstvene veščine, komunikacijo in osebni razvoj posameznika ter psihodinamiko delovnih skupin z več kot 25 let praktičnih izkušenj.

Preberite več

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE] Kripto in blockchain tehnologije: pomen komunikacij (Crypto and blockchain technologies: why is the communication industry at the front line?)*

Od Facebooka do JP Morgan, številna podjetja uvajajo svoje kripto tehnologije. Blockchain in kripto tehnologije zaenkrat še niso prevladujoče, njihove aplikacije pa vendar postajajo vedno bolj resnične. Kaj je pravzaprav ta decentralizirana tehnologija? Kakšne so posledice za oglaševalsko in komunikacijsko stroko?

Več informacij

Govorec

Fabien Aufrechter

vodja, Havas Blockchain, Francija

Fabien je vodja Havas Blockchaina. Pred tem je bil svetovalec za odnose z javnostmi pri Havas Paris, kjer je delal za naročnike kot so Amazon France, Stagecoach Group in Luxembourg for Finance. Kot predavatelj na Univerzi Sorbonne (CELSA), Science Po Lille, ESCP, HEC Paris in Ecole Polytechnique predava o blockchain tehnologiji in ekonomiji žetonov (tokenomics).

Preberite več

Vsebino omogoča
Opis

[KOSILO] & [HAPPY HOUR]

Udeleženci boste v času festivala razvajali tudi svoje brbončice. Čaka vas namreč več postojank s kulinaričnimi specialitetami po ugodnih cenah. Izbirali boste lahko med festivalskimi specialitetami za 5 ali 10 eur, svojo lakoto pa boste lahko potešili kadarkoli med 12.00 in 19.00.

Vsebino omogoča
Lokacija

Dvorana Libeccio, Kempinski Palace Portorož

Opis

[DELAVNICA RADIJSKEGA KOMUNICIRANJA] Dobro uglašeni oglasi

Kako napisati scenarij za radijski oglas? Kako doseči njegovo radiofoničnost (in kaj za vraga to sploh je)? Kako si zaplesti življenje z zvočno kompleksnostjo? Kako posredovati idejo njenim izvajalcem? In kako ustvariti oglase, ki se dobro vklapljajo v splošno radijsko zvočno sliko?

Več informacij

Govorca

Žiga Rus

kreativec, Radio Študent

Žiga prebira literaturo, pozorno motri besedila radijskih oddaj, kuje scenarije za produkcijski studio Radia Študent in jih, če tako nanese, tudi režira. Včasih se pozlatijo. Veliko premišljuje o zvoku in ima rad tišino.

Preberite več

Zala Simčič

kreativka, Radio Študent

Zala rada bere knjige. Še raje pa ljudi. Sicer diplomirana psihologinja se je raziskovanja človeka lotila na svojevrsten način – pisanje ji ponuja zanimiv odvod, ki ji ga relativno suhoparni psihološki članki ne. Svoj kruh si služi kot kreativna sila na Radiu Študent, kjer piše (ko ji rata, tudi nagrajene) oglase.

Preberite več

Vsebino omogoča
Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE]

Več informacij sledi kmalu.

Lokacija

Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE]

Več informacij sledi kmalu.

Lokacija

Dvorana Libeccio, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDSTAVITEV] Tisk deluje – predstavitev Raziskave branosti in bralcev (RBB)

Predstavitev primera učinkovitosti oglaševanja v sodelovanju z medijskimi hišami, ki v svojo ponudbo vključujejo tudi tiskane medije. Konkretne številke, objektivni podatki in primer, ki bo vaša prepričanja o učinkovitosti medijev obrnil na glavo.

Več informacij

Govorec

Andraž Zorko

partner in direktor, Valicon

Andraž Zorko, avtor modela raziskave RBB, je partner in direktor v družbi Valicon. Je eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Slovenije in na področju medijskih raziskav deluje že od leta 1998. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala.

Preberite več

Lokacija

Dvorana Levante, Kempinski Palace Portorož

Opis

[PREDAVANJE] Inovativni pristopi in partnerstva

Vloga inovativnih pristopov, tudi v partnerstvih, ter trajnostni vidik izdelkov, se povečujeta in dobivata čedalje močnejši prizvok. Trajnostni razvoj, trajnostni produkti in recikliranje pa sooblikujejo naš vsakdan in bodo igrali še pomembnejšo vlogo v naši prihodnosti.

Več informacij

Govorci

dr. Stanislav Kores

vodja strateškega razvoja, TALUM d.d.

Povezovanje, sodelovanje in vlaganje v skupen razvoj ter s tem v konkurenčnost in obstanek na svetovnem trgu slovenskih podjetjih je ključnega pomena. Pomen kovinsko-predelovalne industrija v Sloveniji je najbolje ponazorjen z njenim deležem glede na vse zaposlene in dodano vrednost.

Preberite več

Lokacija

Dvorana Levante, Kempinski Palace Portož

Opis

[PREDAVANJE] Jajca. Ali jih imaš ali pa jih delaš. In zakaj so pri vsem tem pomembne banane?

Če bi naslednja trditev bila paradoks, bi lahko rekli, da je paradoks – tisti, ki delajo jajca, jih nimajo, in tisti, ki jih imajo, jih ne delajo. Vprašanje, ki bo v središču monologa se glasi: “Ali je boljše, da je komunikacija branda kot slepa kokoš, ki skače naokoli in tu pa tam najde zrno … ali pa je bolje, da je petelin, ki glasno kikirika ob sončnem vzhodu in občasno razjezi kakšnega zaspanca?”
In pa banane.

Več informacij

Govorci

Drago Mlakar

kreativni direktor, Pristop

Drago kot kreativec že dobrih 12 let soustvarja slovensko oglaševalsko okolje. Leta 2014 je kot mladi kreativec na tekmovanju Eurobest v duetu z Luko Bajsom Sloveniji prislužil zlato kolajno, prvo zmago slovenskih mladih kreativcev na kakšnem večjem festivalu.

Preberite več

Opis

[HAPPY HOUR]

Ne izpustite najbolj veselega dela dneva in ga izkoristite za prijetno druženje.

Opis

[ZLATA NOČ] Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad

Težko pričakovana Zlata noč bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih SOF nagrad v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ. Znan bo zmagovalni dvojec natečaja Mlada kreativca, ki bo odpotoval na festival Cannes Lions ter se v konkurenci celega sveta boril na tekmovanju Young Lions. Podelili bomo tudi prestižni nagradi za Oglaševalsko osebnost in Oglaševalca leta 2018. Vrhunec večera bo razglasitev Znamke leta 2019, Agencije leta 2019 in nagrade SOF SOF-a.

Lokacija

Terasa SOF, Kempinski Palace Portož

Opis

[ZABAVA] POP zaTVoritev

Za zaTVoritev v stilu bo ob zvokih DJ Zedsa in gostov ter okusov Brown-Formana poskrbel POP TV.

Več informacij

Vsebino omogoča
Newsletter