Znana žirija 26. SOF-a

15.02.2017

Za osvežitev tekmovalnega programa, kot tudi imenovanje žirije je poskrbel Svet tekmovalnega programa SOF, ki ga vodi predsednica Tanja Mezga, direktorica projektov pri agenciji Gigodesign.

Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju. Zasedbo žirije 26. SOF sestavljajo še: Gregor Ahman, konceptualni/umetniški direktor pri Havas Vienna, Miha Bevc, kreativni direktor in partner pri BPCS, Vasilije Ćorluka, izvršni kreativni direktor pri Publics One Macedonia, Matija Kocbek, vodja oblikovanja in inovacij pri agenciji Pristop, Tine Lugarič, kreativni direktor pri agenciji Luna \TBWA, Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica pri agenciji Grey, Matej Praprotnik, pomočnik direktorja za strateška vprašanja pri Radio Slovenija in Peter Šepetavc, vodja marketinga pri podjetju Mediately. Pri ocenjevanju v ožji izbor uvrščenih prijavljenih del v skupini Celostne komunikacijske akcije pa se bodo žiriji pridružili še trije predstavniki naročnikov, ki jih je imenovalo Slovensko združenje oglaševalcev pri SOZ: Anja Jurca, manager oddelka za komunikacije pri trgovini Hofer, Andrej Krajner, direktor komuniciranja pri NLB in Matevž Šmalc, vodja za upravljanje z blagovnimi znamkami pri družbi Si-mobil.