V tekmi 30. SOF-a 100 del več kot lani

24.06.2021

V tekmovalni program jubilejnega Slovenskega oglaševalskega festivala je prijavljenih kar 326 kreativnih rešitev. Število prijav v letošnjo tekmo je zrastlo za več kot 100, kar kaže na pozitiven odziv oglaševalcev in agencij, ki se kljub izzivom preteklega leta še naprej zavedajo soodgovornosti pri soustvarjanju naše skupne prihodnosti in s tem ostajajo pomemben del razvoja slovenskega oglaševanja.

»Veseli me, da je število prijavljenih del na letošnji jubilejni SOF krepko preseglo mejo 300. V lanskem “koronskem” letu je na SOF-u tekmovalo 213 del. Upam, da to pomeni, da se vračamo normalo - tudi če je nova. Pomeni, da smo se kot industrija ponovno okrepili in da je SOF še vedno relevanten festival za kreativce, upravljavce blagovnih znamk in marketinške strokovnjake. V svetu tekmovalnega programa smo ravno zato za letošnji SOF pripravili nekaj manjših sprememb. Prav zato, da bo festival nadaljeval svoje poslanstvo v koraku s časom in razvojem naše kreativne industrije, pa pripravljamo temeljitejšo prenovo tekme za naslednji, 31. SOF.«

 - Uroš Goričan, kreativni direktor, Herman & partnerji, predsednik Sveta tekmovalnega programa SOF