Prihodnost umetne inteligence v oglaševanju

17.04.2024

Ian Forrester je ustanovitelj in glavni izvršni direktor agencije DAIVID, oglaševalsko-raziskovalne agencije, ki uporablja napredno tehnologijo, s katero se poslužuje kodiranja obraza, sledenju očem, strojnemu učenju in računalniškemu vidu, z željo, da bi umetna inteligenca oglaševalcem pomagala optimizirati pozornost, ki jo pritegne njihova kreativna rešitev. Ian je svojo kariero gradil pri L'Oréalu, Nestléju, Tate & Lyle in Sony Pictures, preden se je leta 2012 pridružil podjetju Unruly

Preveč vsebin? Ian Forrester pozna rešitev!

Se tudi vam zdi, da smo v sodobnem svetu zasičeni z vsebinami? Ian Forrester nam bo na predavanju, ki ga omogoča Radenska, zaupal načine, kako ustaviti slabe oglase, kako prenehati z zapravljanjem denarja in polniti internet z neumnimi oglasi. Vabi vas, da se pridružite revoluciji.