Chris Erthel, eden najuspešnejših strokovnjakov za spletno oglaševanje, bo na SOF-u razkril, kako prilagoditi oglase, da jih algoritmi TikToka in Mete vzamejo za svoje. Z nami bo podelil svoje preverjene strategije, ki so kozmetični znamki Hellobody prinesle kar 107 milijonov dolarjev, znamki očal Meller pa 73 milijonov dolarjev prihodka.
"V sodelovanju s strankami na različnih trgih, kot so Japonska, ZDA in EU, opažamo, da je humor eden najmočnejših dejavnikov povezovanja v današnjih oglasih. A humor sam po sebi ni dovolj – mora biti pristen, pravočasen in predvsem etičen. Prav tu se zgodi čarovnija prave kombinacije umetne inteligence in človeške ustvarjalnosti. Umetna inteligenca nam omogoča hitrejše raziskovanje idej, generiranje različic in učinkovitejše testiranje – a prav človeški element v oglaševanje vnese empatijo, čustva in vrednote." - CHRIS ERTHEL
Chris bo pokazal, kako optimizirati spletno oglaševanje za leto 2025, kako z umetno inteligenco povečati pristnost vsebin ter kako etično oglaševanje vse bolj soustvarja prihodnost. Pokukali bomo tudi v trende, ki bodo zaznamovali leto 2026. Predavanje omogoča Visa.