Zadnji oglaševalski trendi so narekovali spremembe in novosti v tekmovalnem programu. Prijaviteljem je namenjenih 13 posodobljenih tekmovalnih skupin.
Bistvena sprememba letošnjega tekmovalnega programa je širitev skupine Družbeno dobro na dve kategoriji, Družbeno dobro neprofitnih, nevladnih in vladnih organizacij ter Družbeno dobro podjetij ali njihovih blagovnih znamk. Kategoriji sta letos ločeni zaradi kontekstualnih razlik in prizme ocenjevanja, velika nagrada za družbeno dobro pa bo še vedno namenjena samo enemu delu.
Širjenje komunikacijskih kanalov in oblik oznamčenih vsebin je prineslo spremembo tudi skupini Radijski oglasi. Ta se odslej imenuje Radijsko komuniciranje in omogoča prijavo v dve kategoriji, Radijski oglasi in Druge oblike oznamčenega radijskega komuniciranja, ki je odprta za nove sodobne in drugačne oblike oznamčenih aktivnosti, ki nastajajo znotraj radijskih postaj ali v sodelovanju z njimi.
V skupini Digitalno komuniciranje pa sta zaradi trendov in tehnološkega razvoja doslej ločeni kategoriji Spletna mesta in Aplikacije, združeni v enotno kategorijo Spletna mesta in aplikacije
Vstopite v sistem za prijavo del >>