Nakupna izkušnja je lahko konkurenčna prednost

06.03.2017

Ne zamudite predavanja Orkestracija marketinga: Kako uspeti z dobro nakupno izkušnjo?. Na SOF-ov oder bo stopila Maša Crnkovič, vodja analitke in načrtovanja nakupne izkušnje pri Futuri DDB. Mojca naročnikom pomaga vzpostaviti tesnejši dialog s strankami in razkriva priložnosti skrite v njihovih podatkih. Tekom predavanja nam bo razkrila kako skozi metodo načrtovanja nakupne poti sistematično in merljivo razvijamo znamko, povezujemo digitalno in fizično ter stranke vodimo na neprekinjeno potovanje. Načrtovanje nakupne poti je celosten pristop, ki pokriva vse stične točke od zavedanja do lojalnosti. Je temelj več-kanalnega marketinga, usklajenih tržnih aktivnosti in razumevanja vedenja strank skozi analitiko. V strnjeni obliki nam pove, kako in zakaj stranke sprejmejo odločitev o nakupu, katere informacije jim moramo ponuditi v določeni fazi nakupne poti, preko katerih kanalov in kako analizirati uspeh naših aktivnosti.

Spoznajte kako lahko nakupna izkušnja postane vaša konkurenčna prednost. Preveri programski urnik in se prijavi na SOF.