Nagradili bomo verodostojnost in pogum, ne le izvirnost

06.12.2022

Predsednica žirije osrednje tekme 32. SOF je Petra Krulc, izvršna podpredsednica, globalni marketing in kreativne storitve pri Celtri, je ob dodeljeni vlogi podala kratko izjavo:
 

Kreativnost trženja daje moč znamki, da na pomenljiv način spreminja ali vpliva na kvaliteto izkušnje življenja njenih potrošnikov, uporabnikov ali občinstva. V času nenehnih gospodarskih, političnih, podnebnih in zdravstvenih kriz, imajo znamke in tisti, ki snujete komunikacije znamk še toliko težjo nalogo. Bitka za zaupanje in pozornost potrošnikov od trženja znamke zahteva bliskovito prepoznavanje in odzivanje na nenehne premike v tem, kaj ljudje mislijo in čutijo, da bi ohranile zvestobo in verodostojnost. Ljudje pričakujejo, da jih znamke slišijo in razumejo ter jim stojijo ob strani, ne glede na vse. Kjerkoli in kadarkoli.

12 mesecev v katerih bodo nastale komunikacijske rešitve, ki jih bomo ocenjevali na 32. SOF, bo zaznamovala vrsta sprememb vedenja ljudi kot posledica gospodarskih in drugih perečih sprememb v Sloveniji in svetu. Žirija bo poleg upoštevanja že uveljavljenih splošnih kriterijev kot so presenetljivost komunikacijske ideje, kvaliteta izvedbe, moč uvida ali inovativnost strategije, upoštevala tudi ta vidik. Prepoznali in nagradili bomo pogum in verodostojnost rešitev, ki so ustvarjale izkušnje, katere so se občinstvu zdele pomembne in dragocene v družbenih dimenzijah tega obdobja.