Tom Hidvégi, nekdanji višji direktor za kreativno strategijo družbe Coca-Cola, kreativni strateg z več kot 25-letnimi izkušnjami na področju oglaševanja in z zavidljivimi sodelovanji s priznanimi blagovnimi znamkami kot so McDonalds, Ikea, Lufthansa, VW, Volvo, Pfizer, Telekom, Bayer, je tudi mednarodno priznani govorec in svetovalec, znan po ustvarjanju presežkov v svetu oglaševanja. Njegova strast sta iskanje odgovorov na nemogoča vprašanja in oblikovanje reda v kaosu ali kot pravi sam, iskanje rešitev s preprosto logiko in ščepcem kreativne čarovnije.
Dekodiranje za uspešno snovanje blagovnih znamk
Videz lahko tudi vara. Da bi zgradili resnično vznemirljive blagovne znamke, moramo preseči površinske vtise in se poglobiti v metodologije, s katerimi lahko razumemo naše občinstvo. O tem bo na 33. SOF-u predaval Tom Hidvégi, ki je prepričan, da je za napredek zastavljene strategije blagovne znamke »ustreznost« bistvenega pomena, a pravi ključ do uspeha je biti izjemen. Predavanje omogoča Visa.