John Thornton ni običajen tekstopisec, temveč mojster viralnih kampanj in človek, ki bi ga verjetno že večkrat morali odpustiti – pa ga niso. Kot tekstopisec pri Surreal Cereal je odgovoren za njihove duhovite, drzne in pogosto povsem absurdne marketinške kampanje, ki premikajo meje oglaševanja.
John je bil v preteklosti zaposlen kot vodja družbenih medijev pri Innocent Drinks, kjer je sprožil divjo spletno vojno o barvi soka Bolt From The Blue in domala zastrupil britanske otroke z namišljenim mlekom iz divjega kostanja Conker Milk. Dovolj zabavno, da so mu odvzeli dostop do LinkedIna računa podjetja.
Njegov pristop? Humor, nepričakovanost in drznost. V preteklosti je pisal zanimiva besedila in tvite za podjetja, kot so Innocent Smoothies, Oxfam in celo za Združene narode. Nekatera njegova dela so bila nagrajena, večina ne.
Če želite izvedeti, kako narediti karkoli viralno (ali vsaj dobiti tožbo od dveh največjih športnikov vseh časov), ne zamudite njegovega nastopa na SOF-u. John bo predstavil svoje največje uspehe (ne bo trajalo dolgo) in še večje napake (to bo trajalo malce dlje), ter vas naučil, kako z neklasičnimi pristopi pritegniti pozornost in ustvariti ogromen doseg ter medijsko odmevnost.