Kaj se nas dotakne in kaj nas premakne

22.02.2017

ŽELJE IN POTREBE posameznika motivirajo k določenemu vedenju in odločitvam. Tako pri željah kot pri potrebah imajo emocije pomemben pomen. Pa so emocije vedno odločilnega pomena? Kako pomembno je pri tem racionalno odločanje? Ali vzporedni poti racionalnega in emocionanega odločanja delujeta povezano ali nepovezano? Lahko zgolj na osnovi lastnih izkušenj in mnenj predvidimo kaj je za ciljno skupino, katero želimo nagovarjati, pomembno pri odločitvi?
POTREBA (moram, hočem, potrebujem,..) je pogosto pridobljena v okolju v katerem živimo in skozi proces vzgoje, kateremu smo bili izpostavljeni, medtem ko ŽELJA (želim, rad bi,..) odraža naša dejanska čustva. V naravi človeka je, da čustva čuti in tudi izraža, dejansko pa smo velikokrat priča dejstvu, da ljudje čustev ne želijo izražati, se jih sramujejo ali pa so le-ta potlačena, kar privede do konflikta med potrebami in željami. Posledica tega  je negotovo odločanje, tehtanje pri končnih odločitvah, tudi pri nakupnih odločitvah. Tako se zgodi, da se potrošniki v zadnjem trenutku lahko odločijo povsem drugače kot oglaševalec želi in predvidi. Ljudje so v nenehnem konfliktu med zavestnim in nezavednim in se pogosto ne zavedajo dejanskih motivatorjev v ozadju svojih dejanj. Zakaj je tako in ali pravi nagovor v oglaševanju lahko vpliva na končno odločitev pri potrošniku? Kaj je pomembno pri nagovoru v oglaševanju in kako se lotiti strateškega procesa v oglaševanju?

Na vsa zastavljena vprašanja nam bo odgovorila Nataša Mohorč Kejžar, direktorica raziskav, IPSOS Slovenija. Ne zamudite predavanja z naslovom Blagovna znamka: Odgovor na posameznikove želje in potrebe, ki bo na programu v petek, 7. aprila 2017!

Prijavi se na SOF >>