Podelitev jubilejnih nagrad 30 let SOF-a je razkrila najboljše agencije tridesetletja, najboljše TV oglase tridesetletja po izboru občinstva, ter zmagovalko Mastercardovega natečaja Misija Šport.
V 29 letih je na SOF-ove zmagovalne stopničke stopilo le 8 agencij, agencija tridesetletja pa je postala tista izmed njih, ki je ta naziv osvojila največkrat. Največ prestižnih imenovanj agencije leta, kar 12, jih je zbrala, ter s tem osvojila tudi naziv agencije tridesetletja, Futura DDB. Na drugem mestu ji s šestimi osvojenimi nazivi sledi Pristop, na tretjem, s tremi osvojenimi nazivi, pa Studio Marketing.
Skupaj s partnerjem POP TV smo publiko pozvali, da je na strani 24ur.com oddala svoj glas za najljubšega od 35 izbranih televizijskih oglasov, ki so s svojo duhovitostjo, čustvenostjo, jasno sporočilnostjo in kreativnostjo osvajali festivalske nagrade in navduševali tako strokovno javnost kot gledalce malih zaslonov. In glas ljudstva je bil tisti, ki je za najprepričljivejši spot izbral oglas Čistilka (Futura DDB za Zavarovalnico Triglav), sledijo mu Dobre vile (Luna\TBWA za Športno loterijo) ter Slovenija moja dežela (Studio marketing).
Štirinajstdnevno mednarodno prakso v Amsterdamu v eni najbolj uspešnih digitalnih agencij Dept - brez stresa, saj bo Mastercard poskrbel tako za stroške potovanja in bivanja v Amsterdamu, kot tudi žepnino - pa si je z zmago na natečaju Misija Šport prislužila Tjaša Peterle.
Čestitamo!