Potem ko je v treh največjih francoskih komunikacijskih mrežah izpilil svoje znanje, je Fabrice Plazolles leta 2019 zasidral svoj ustvarjalni dom v Havas Play kot glavni kreativni direktor — danes, leta 2025, pa agencijo vodi kot izvršni direktor, kjer blagovne znamke potiska v svet strasti, skupnosti in kulturnih gibanj.
Pod njegovim vodstvom se je Havas Play uveljavil kot ena najbolj nagrajenih kreativnih agencij v Evropi, s prek 250 mednarodnimi priznanji (Cannes Lions, D&AD, One Show, Clio itd.) in nazivom najboljše francoske agencije na lestvici WARC Media vse od leta 2021 do danes. Med njegovimi vrhunskimi dosežki izstopa lanski podvig, ko je za kampanjo LVMH, pripravljeno ob olimpijskih in paraolimpijskih igrah Pariz 2024, na festivalu Cannes Lions prejel prestižen Grand Prix v kategoriji Luxury. Fabrice verjame, da velike ideje nastanejo kjerkoli in v katerikoli obliki – in so tiste, ki blagovne znamke potisnejo iz oglasnega prostora naravnost v kulturo ljudi.
Več o Fabricu, ki bo nastopil na odru SOF 2026, si preberite TU.
