Ko se tehnologija, vedenje potrošnikov in inovacije združijo v velik um, ki pripada Alexu Turtschanu, dobimo strateškega arhitekta digitalne preobrazbe, ki kot direktor inovacij pri nemškemu velikanu Mediaplus Group nenehno raziskuje, kako novi trendi oblikujejo prihodnost oglaševanja in medijev.
Alex Turtschan ni le teoretik, temveč inovator, ki že več kot dve desetletji soustvarja prihodnost digitalnega ekosistema. Njegova kariera je zgrajena na globokem razumevanju digitalnih trendov, tehnologije in vedenja potrošnikov. Na SOF-u bo predstavil ključne trende v tehnologiji, vedenju potrošnikov in kulturi, ki bodo oblikovali našo industrijo v prihodnjih letih.
Alex je poznavalec generacije Z, ki je kot prva odrasla v svetu popolne digitalne povezanosti in igra pomembno vlogo v svetu potrošništva. Prepričan je, da bodo v novi resničnosti najmočnejše tiste blagovne znamke, ki razumejo generacijo Z ter njen način delovanja in komuniciranja: "Priča smo novi realnosti, v kateri generacija Z ne le zgolj spremlja tehnološke spremembe, temveč s premišljenimi potezami aktivno sodeluje pri preoblikovanju družbenih sistemov."
Več o Alexovem predavanju na SOF-u