Adam Morgan: Oglaševalski svet dušijo dolgočasne in povprečne vsebine!

12.03.2025

Adam Morgan je globalno poznan kot pionir drugačne miselnosti delovanja blagovnih znamk in je avtor uspešnice Eating the Big Fish, ki je popularizirala koncept manjših blagovnih znamk kot izzivalnih znamk v oglaševalskem svetu. 

Adamov zadnji projekt The Extraordinary Cost of Dull odmeva po celem svetu in odpira debato o "dolgočasnem oglaševanju" s katero s strokovnjaki za učinkovitost trženja, kot so Peter Field, dr. Karen Nelson-Field in Jon Evans, iščejo rešitve, ki bi pomagale izpreči iz serije dolgočasnosti sporočanja.

Njegovo svetovalno podjetje eatbigfish že leta spreminja konvencionalno razmišljanje, z učenjem miselnosti izzivalca pa Adam pomaga naročnikom premagovati strateške težave.

Adam Morgan je tudi avtor uspešnic The Pirate Inside, A Beautiful Constraint in Overthrow, s katerimi je marketingarjem v neizprosni tekmi za vodilne pozicije na trgu ponudil smernice za spodbujanje uspeha s pristopom t.i. challenger (op. izzivalec).

Na SOF-ovem odru bo Adam razkril, kako visoki so stroški dolgočasnih oglasov in kakšni so dejanski učinki monotonih, neatraktivnih vsebin na blagovne znamke ter podjetja. Predstavil bo strateške rešitve, ki vam bodo pomagale izstopati in ustvarjati vsebine, ki navdihujejo ter spodbujajo k dejanjem