Po študiju geografije in španskega jezika na ljubljanski Filozofski fakulteti je bil 5 let aktiven kot tonski tehnik na Radiu Študent. Leta 1990 je ustanovil družbo TAM-TAM in jo uspešno vodil 28 let. Z razvojem prepoznavnega tristranskega panoja za mestne plakate (Quadrat design / Vladimir Pezdirc / l. 1999 mednarodna oblikovalska nagrada DIDA), ki z neposredno komunikacijo iz oči v oči nagovarja mimoidoče, je družba postavila nova merila zunanjega oglaševanja in obogatila urbani javni prostor. Skozi leta uspešnega delovanja je postala prepoznavna kot osrednji zunanji medij za promocijo kulturnih dogajanj, obenem pa svojo odgovornost do javnega prostora in kakovostne vsebine potrdila s številnimi inovativnimi pobudami.
Je pobudnik in idejni vodja družbeno odgovornega projekta Plaktivat (plakat + aktivat), ki je v dobrih 5 letih preko natečajev zbral čez 1500 plakatov na temo družbene odgovornosti z vseh kontinentov sveta (čez 60 držav). Ponudil je pregled kreativne ustvarjalnosti tako preizkušenih oblikovalcev plakatov kot valu mlade generacije. Zmagovalni plakati so prejeli več nagrad na festivalih (SOF), finalisti pa so zbrani tudi v nedavno izdanem katalogu 'PLAKTIVAT – plakat, ki spreminja svet'.
Danes je Tomaž Drozg direktor TAM-TAM Inštituta, neprofitnega zavoda za vizualno kulturo, katerega cilj je postaviti plakat na zemljevid vizualne umetnosti in kulture, hkrati pa svetuje raznolikim javnostim. Posebno skrb posveča Digitalnemu arhivu slovenskega plakata (DASP), vzpodbujanju teoretičnih premislekov o vlogi plakata danes in jutri, razstavam plakatov ter razvoju neprofitnih projektov Plaktivat in Ulična galerija.
Letos še posebej ponosno proslavlja 30 obletnico ustanovitve TAM-TAMa.