Mitja Petrovič

samostojni svetovalec na področju tržnega komuniciranja

Mitja Petrovič je samostojni svetovalec na področju tržnega komuniciranja. V oglaševanju deluje od leta 1990, ko je soustanovil oglaševalsko agencijo PAN, ki je v sredini devetdesetih postala ena najkreativnejših agencij na trgu in s katero je leta 1998 kot kreativni direktor osvoji prestižno nagrado Agencija leta.

Je ustanovitelj Studia pet in bivši partner, izvršni direktor ter “creative chairman” Skupine Publicis v Sloveniji, ki jo je skupaj s sodelavci iz kreativnega butika preoblikoval v vodilno komunikacijsko agencijo z mednarodnimi standardi in domačo kreativno odličnostjo. V letih 2009 in 2010 je z agencijo Publicis osvojil tudi priznanje Agencija leta na Slovenskem oglaševalskem festivalu.

Izpopolnjeval se je na številnih mednarodnih delavnicah s področja strateškega načrtovanja, holisitčnih in contagious komunikacij ter managementa agencij.

Imel je priložnost in privilegij sodelovati z odličnimi slovenskimi ter tujimi blagovnimi znamkami. Bil je član Upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, član Strokovnega sveta tekmovalnega programa SOF in član žirij raznih domačih in tujih oglaševalskih festivalov, kot so New York advertising festival, Golden Drum, The Cup, Effie, Eurobest, SOF, Outstanding in Plaktivat. Za svoje delo je prejel nagrade na številnih mednarodnih in domačih festivalih kot so Epica, Cannes, Moskovski festival, Cresta, Golden Drum in SOF.

Marca 2010 je prejel najvišje stanovsko priznanje Oglaševalska osebnost leta. Isto leto je v Parizu, kot edini Evropejec, osvojil nagrado Publicis Lions za posebne dosežke pri razvoju agencije. Opravljal je vlogo programskega direktorja mednarodnega festivala Zlati boben, deluje pa tudi kot član uprave slovenske fundacije za Unicef.

V oglaševanje ga je pripeljala obsedenost z radijskimi oglasi, s katerimi je 1993 osvojil svoj prvi Golden Drum. V prostem času se ukvarja s projektom PianoRoom, kjer producira klavirsko in komorno glasbo mladih nadarjenih glasbenikov.