Markova poslovna pot se je pričela leta 2005, ko je ustanovil prvo podjetje za digitalno svetovanje namenjeno slavnim in javnim osebnostim. Podjetje je hitro pritegnilo Hollywoodsko smetano, kar je Marku omogočilo, da je na precej enostaven način spoznal svoje idole in jih poskušal prepričati, da digitalizirajo svoje poslovanje. Kmalu po ustanovitvi je podjetje prevzela največja svetovna agencija za talente William Morris Endeavour.
Adams je nato so-ustanovil podjetje The Audience, ki stoji za obsežno digitalno preobrazbo največjih svetovno znanih blagovnih znamk zabavne industrije, in je od Seana Parkerja, prvega predsednika Facebooka, zbralo kar 40 milijonov dolarjev.
Mark je na Univerzitetnem kolidžu v Londonu predsednik Sveta za digitalno vodenje, ki povezuje podjetnike, univerze, odvetnike in tehnološko skupnost z namenom širjenja informacij o zakonodaji in politiki na področju digitalizacije. Je predsednik kategorije »Entertainment« na festivalu Eurobest in izkušen govorec. V svojih zabavnih in provokativnih pogovorih zagovarja prepričanje, da uspešna digitalna miselnost zahteva predvsem čustveno inteligenco.
Od leta 2015 dalje je podpredsednik in vodja inovacij pri medijski družbi VICE Media v Londonu.