Jure Apih

publicist in pisatelj

Jure Apih je prva priznanja dobil v sedemdesetih letih kot kreativni direktor prve prave oglaševalske agencije v Sloveniji, Studia Marketing Delo, ki je v nekaj letih pod njegovim vodstvom postala najuspešnejša jugoslovanska agencija z največ osvojenimi priznanji.

Bil je glavni urednik Teleksa, kulturnega informativnega tednika v njegovem najuspešnejšem in najodmevnejšem obdobju (1978 do1980), ko so ga zaradi politične intervencije odstavili. Direktor trženja v Delu je bil od leta 1981, leta 1991 je postal član uprave, od junija 2001 do avgusta 2004  pa predsednik uprave časopisne in grafične hiše Delo. Leta 1981 je začel v okviru Dela izdajati jugoslovanski marketinški časopis Media Marketing, ki se je leta 1991 preimenoval v slovenski Marketing Magazin.

Jure je član oglaševalskih in marketinških strokovnih organizacij in predsednik Društva za marketing Slovenije. Leta 1994 je zasnoval in soustanovil Zlati boben, mednarodni oglaševalski festival, katerega častni predsednik je tudi danes. Jure Apih je legenda Novo evropskega oglaševanja, njegove ime je zapisano na Hall of Fame – zidu slavnih  Zlatega bobna v Portorožu. Je ustanovni član in izvršni direktor medcelinskega oglaševalskega festivala The CUP, ki je deloval od leta 2007 do 2015.

Jure Apih je danes publicist in pisatelj.

Bibliografija
Oglašanja v A duru, Ljubljana, 1996
Papirnati boben, Ljubljana, 2001
15 years of New European Advertising, Ljubljana 2009
Sedmi premislek, Ljubljana 2015
Fina kuhinja za telebane, Ljubljana 2016
Fine Cuisine for Sunday Chefs, Ljubljana, 2017
Vihrave misli, Ljubljana, 2017
Za lepo misel dam cekin, 2018
Rdečega mlina blues, 2019
Predigra, 2020