Ian je ustanovitelj in glavni izvršni direktor agencije DAIVID, oglaševalsko raziskovalne agencije, ki uporablja napredno tehnologijo, kot na primer kodiranje obraza, sledenje očem, strojno učenje in računalniški vid, da bi oglaševalcem pomagala optimizirati pozornost, ki jo pritegne njihova kreativna rešitev, ter čustveni učinek le-te.
Ian je svojo kariero gradil pri L'Oréalu, Nestléju, Tate & Lyle in Sony Pictures, preden se je leta 2012 pridružil podjetju Unruly. Vodil je globalno ekipo, ki je blagovnim znamkam pomagala optimizirati ustvarjanje in distribucijo videoposnetkov ter ustvarjati vodilne izdelke na trgu.
Nedavno je Whalarju, ustvarjalnem podjetju, ki povezuje blagovne znamke s pravimi talenti, prinesel svojo vizijo, inovativnost, analitične sposobnosti in sposobnosti pripovedovanja zgodb v trženjskem prostoru vplivnežev. Ian trenutno vodi raziskovalne projekte, ki so prvi na svetu, in za Wahalar ustvarja edinstveno pozicioniranje 'vpogleda v vplivneže'.
Po Ianovem strokovnem znanju je veliko povpraševanja; o njem so poročali BBC World, Sky News, WARC, MRS Impact in MediaCom Blink. Bil je v žiriji za nagrade WARC Media Awards in IPA Effectiveness Awards.
Zunaj poslovnega sveta so Ianova druga ljubezen mopsi. Živi v Londonu s svojima zvestima mopsoma Lolo in Mimi, ki ju opisuje kot "utelešenje vsega dobrega na svetu - prijaznosti, naklonjenosti, neumnosti in ljubezni".