Praktičen futurist in amaterski mizar. Gavin na globalnem nivoju vodi mrežo DDB FTW, specializirano za igričarstvo, e-šport in metavesolje. Pod okriljem DDB-ja in Omnicoma pomaga blagovnim znamkam razumeti spreminjajočo se kulturo in osmisliti prihodnost. V preteklosti je aktivno sodeloval pri projektih za naročnike, kot so Meta, Intel, Riot Games, Sony Playstation, Volkswagen, McDonalds, Manulife, AB-InBev, Danone, Neutrogena, Adidas in Prada. Je relativni novinec v oglaševalski industriji. Pred tem se je desetletje ukvarjal z zagonom start-up podjetij v Silicijevi dolini, nato ga je pot odnesla na Kitajsko, kjer je vodil inovacije za agencijo Dentsu.
DDB FTW je bila ustanovljena v Pragi in je dejavna na 16 trgih po svetu. Najnovejša članica je slovenska Futura FTW. Gavin skrbi za povezovanje in skupno delovanje vseh agencij v mreži, tako da lahko vsak naročnik, ne glede na velikost in geolokacijo, izkoristi globalne zmogljivosti in lokalno znanje strastnih in nadarjenih ljudi, ki razumejo kulturo, tehnologijo in blagovne znamke.