Bojan Amon

vodja za razvoj poslovanja, FrodX ter pisatelj in avtor za Marketing magazin

Bojan je svojo kariero začel v telekomunikacijah. Kot produktni vodja se je v času, ko so operaterji začeli ponujati medijske storitve, preusmeril v razvoj  in upravljanje vsebinske strategije ter akvizicijo vsebin za storitev SiOL TV.

Tvorno je sodeloval pri razvoju prvega "triple play" paketa na domačem trgu, ter oblikovanju premijske vsebinske ponudbe z vsebinami kot so kanali HBO in prenosi UEFA lige prvakov. Vzporedno je bil redni avtor prispevkov v (žal bivši) računalniški reviji Moj Mikro in medijskem mesečniku MM.

Ljubezen do ustvarjanja vsebin je botrovala Bojanovemu prestopu iz telekomunikacijske branže v novinarske vode, kjer je za portal SiOL.net pisal večinoma o gospodarstvu in tehnologiji. Ob tem je kreiral tudi tedensko satirično kolumno o družbenih temah. Medijsko branžo je po več letih zamenjal za še vedno rastočo panogo informacijske tehnologije, kjer je v vodilni softverski korporaciji SAS pomagal pri regionalnemu razvoju poslovanja in ključne kupce na teritoriju bivše skupne domovine.

Danes Bojan za podjetje FrodX vodi razvoj poslovanja, pri čemer združuje bogate izkušnje iz vseh dosedanjih branž in pomaga podjetjem stopiti na pot zrelostnega razvoja k uporabi tehnologij in podatkov za ustvarjanje poslovne rasti. Za MM piše še danes, večinoma o novih tehnologijah, vsebinah in videoigrah, vmes pa je pri založbi Vida izdal tudi svoj knjižni prvenec z naslovom "Živemu se vse zgodi".

Bojan živi in dela v Ljubljani. Po profilu je sociolog, magistriral je iz politologije - oboje na FDV. Je poročen in je oče enega otroka.