Ana je odgovorna za pospešitev digitalizacije marketinških aktivnosti skozi celotno uporabniško izkušnjo kupcev in podjetij na kar sedmih trgih na katerih posluje A1 Telekom Austria skupina. Osredotočena je na gradnjo MarTechStack programske opreme, ki bo v prihodnosti omogočala doseganje ambicioznih poslovnih ciljev, obenem pa vodila k digitalni transformaciji organizacije in nadgradnji izobraževalnih programov.
Preden je postala vodja marketing avtomatizacije, se je Ana preizkusila v različnih vodilnih in marketinških vlogah znotraj A1 Telekom Austria skupine. Za skupino A1 je leta 2009 lansirala prvo glasbeno platformo, izvedla številne pomembne projekte, ki so vključevali digitalizacijo, uvedla »self-care« aplikacijo za upravljanje z naročniškimi razmerji in t.i. »chat bote«.
Ana, diplomantka Univerze na Dunaju, ima bogate mednarodne izkušnje na področju prodaje blaga široke potrošnje, telekomunikacij in digitalnega poslovanja. Živi na Dunaju in je ustanoviteljica prve ženske mreže A1 Women Network in klimatske skupnosti A1 Climate Community.