Amélie je mednarodno priznana vodja marketinških strategij, ki s svojimi revolucionarnimi in z digitalizacijo podprtimi rešitvami blagovnim znamkam zagotavljajo stabilno rast. Ponaša se z raznolikostjo znanja na področjih upravljanja blagovnih znamk, potrošniških izdelkov, novih tehnologij in digitalnih vrednosti zabavne industrije.
Njena strast je povezovanje blagovnih znamk z ustreznim občinstvom, sicer pa so njena najmočnejša področja trženje blagovnih znamk, novosti digitalnih trendov in snovanje platform na družbenih omrežjih. Amélie je ena tistih, ki je sodelovala pri rojstvu prvih družbenih platform, pri čemer so najbolj reprezentativne LinkedIn, TikTok, Skyblog in Vine. Njene unikatne trženjske veščine so prepoznala tudi velika globalna podjetja. S podjetjem Huawei je sodelovala pri lansiranju modela P20 Pro, z LinkedIn Evropa pa je sodelovala pri lansiranju produkta Stories.
Po diplomi iz jezikoslovja na univerzi Paris Descartes, je na univerzi Esupcom magistrirala iz digitalnih strategij ter na Univerzi Sup de Pub Omnes pridobila še en magistrski naziv na področju strateškega načrtovanja, digitalnih strategij in komunikacij blagovnih znamk. Kariero je pričela graditi v različnih oglaševalskih agencijah kot so VLMY&R, Auditoire in Publicis Groupe. V digitalnih vsebinah se je urila pri velikih imenih medijske in zabavne industrije, kot so Forbes, Le Figaro in HYPERBEAST, kot tudi pri vodilnih podjetjih na področjih tehnologije in potrošništva.
Po mnenju HubSpota je prepoznana kot vodilna tržnica v industriji, njeno delo pa so opazile in podprle tudi različne ustanove, kot so Omnes Education, njena nekdanja šola, pa tudi Paris School of Luxury, Sup Paris, Digital College, Faculty of Aix Marseille.
Leta 2021 je Amélie izdala svojo prvo knjigo z naslovom Generation TikTok: Un nouvel eldorado pour les marques (Generacija TikToka: Nova biblija za blagovne znamke p.a.). Že istega leta je knjiga postala uspešnica na Amazonu in se je v več tisoč izvodih prodala po vsem svetu. V letu 2023 je na platformi LinkedIn začela izdajati mesečno glasilo z naslovom From Social Media Manager to Chief Marketing Officer (Od upravljalca družabnih omrežij do direktorja marketinških strategij p.a.).
Amélie prisega na ljudi, ki imajo svoj glas in so ga pripravljeni uporabiti za pomembne reči. Tudi sama v oglaševalski industriji uporablja svoj vpliv za gradnjo močnih in odločnih mladih generacij, na katere pomembno vpliva potrošniški svet s svojimi blagovnimi znamkami.
Kot mednarodna govornica s svojimi inovativnimi pristopi, novimi in odločnimi pogledi ter zanimivimi napovedmi nagovarja številne poslušalce in vpliva na njihovo mišljenje. Je ena najbolj opaznih multikulturnih sogovornic v marketinški industriji, po oceni ameriško-afriškega marketinškega združenja pa tudi ena izmed 50 črnskih tržnic, ki so imele največji vpliv v letu 2023.
Družbena omrežja so njena strast in pomembno delo že več kot desetletje. Področje njenega raziskovanja ji je dalo vpogled v ozadje povprečnega potrošnika: raziskuje njegove navade, interese, zasvojenosti in škodljive razvade.
V želji po nenehnem raziskovanju in izpopolnjevanju se Amélie na akademski ravni osredotoča na interdisciplinarne pristope k analizi črnskih humanističnih ved in percepcije telesa v digitalnem okolju. Zanimajo jo psihoanaliza, postmodernizem, teorije medijev in posledice uporabe družbenih omrežij. Na izobraževalni ravni se trenutno ukvarja z razvojem številnih analitičnih pristopov, vključno z etnografskimi, zgodovinskimi, statističnimi in kulturološkimi vidiki.