Novinar po duši in univerzitetni diplomirani komunikolog po izobrazbi, goji posebno strast do medijev že vso svojo kariero.
Med študijem je pridobival novinarske izkušnje pri časopisni hiši Delo. Pri enaindvajsetih letih je prevzel mesto urednika v digitalni agenciji v Ljubljani, ki je vzpostavila prvo mobilno spletno stran pri takratnem operaterju Simobil. Več let je bil sodelavec na RTV Slovenija, kjer je kot novinar in dnevni urednik sodeloval pri prenovi spletne strani MMC RTV Slovenija.
V založniški hiši Adria Media Ljubljana je začel kariero kot direktor digitalnih medijev in s sodelavci v preteklih letih pripravil in izpeljal strategijo prehoda podjetja ter njegovih takrat izključno tiskanih blagovnih znamk v digitalno obliko. Leta 2020 je vse skupaj združil pod krovno blagovno znamko Metropolitan.
Ima številne izkušnje na področju digitalnega marketinga, promocije in prodaje, v zadnjih letih pa sodeluje tudi pri strateškem razvoju digitalnih medijev v skupini United Media.
Vrsto let je tudi predavatelj multimedije na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje.